wibako

FUCHS ,Jakie uprawnienia?

O czym tylko chcecie :).

Moderatorzy: peckiel, Dj_Francuz

FUCHS ,Jakie uprawnienia?

Postprzez łuTANK » 09 Mar 2010 13:27

:mrgreen: Witam forumowiczów ,czy papiery na koparko ładowarke kl.III uprawniaja mnie do obsługi Koparki przeładunkowej fuchs?
Łu tank

łuTANK
Nowicjusz

  • Posty: 18
  • Rejestracja: 21 Paź 2009 16:58
  • Miejscowość: WU CITY

Reklama

simmet

Postprzez lordkubus » 09 Mar 2010 14:11

nie

Awatar użytkownika
lordkubus
Fachoperator

  • Posty: 691
  • Rejestracja: 12 Paź 2007 19:43
  • Miejscowość: Wrocław
  • Pochwały: 5

Postprzez łuTANK » 09 Mar 2010 14:26

Tak też myślałem,ale to dość dziwne gdyż gościu który oferuje prace na opertora(jego zdaniem) koprako ładowarki fuchs (a z tego co mi wiadomo to wyglada ten sprzet na koparke przeładunkowa) jest świecie przekonany ,że potrzebuja operatora koparko ładowarki...Gdyż niema chyba K-ł z fuchsa?Dlatego juz sam jestem zielony i wole sie spytac ludzi obykanych w temacie...Dzieki za pomoc :D
Łu tank

łuTANK
Nowicjusz

  • Posty: 18
  • Rejestracja: 21 Paź 2009 16:58
  • Miejscowość: WU CITY

Postprzez Koparka » 09 Mar 2010 15:20

taka maszyna to koparka tylko ze ma chwytak nie łyżke.stawiam na koparke

Koparka
Operator

  • Posty: 215
  • Rejestracja: 28 Lut 2007 21:13
  • Miejscowość: okolice Krakowa
  • Pochwały: 1

Postprzez lordkubus » 10 Mar 2010 00:00

tzb jest tak jak gość kupił maszyne i na fakturze napisali mu ze to jest koparko-ładowarka to uprawnienia sa potrzebne na kop-ład :P

Awatar użytkownika
lordkubus
Fachoperator

  • Posty: 691
  • Rejestracja: 12 Paź 2007 19:43
  • Miejscowość: Wrocław
  • Pochwały: 5

Postprzez wojtekteleskop » 10 Mar 2010 07:35

lordkubus napisał(a):tzb jest tak jak gość kupił maszyne i na fakturze napisali mu ze to jest koparko-ładowarka to uprawnienia sa potrzebne na kop-ład :P