Strona 1 z 1

ursus c360 3p

PostWysłany: 15 Cze 2007 19:18
przez kazio
zrobilem remoncik pizdzikowi i kurcze sa nastepujace problemy po pierwwsze do oleju dostala sie ropa niewiem skad niewiem jak ale mysle ze to wina zle wyregulowanych zaworow a drugi problem to woda pod uszczelka glowicy i to w sumie niewiem czemu ona sie z tamtad wydostaje gdzysz glowica i blok byly planowane moze za slabo dokrecilem glowice albo uszczelka do dupy choc byla nowa. Prosze o szybka odpowiec!!!!

PostWysłany: 15 Cze 2007 19:51
przez Grześ
Zawory powinny mieć luz na zimnym 0,30 mm . Co do przykręcania głowicy to ważna jest kolejność przykręcania śrub zaczyna się na środkowej a później w prawo spiralnie najpierw 50 Nm następnie 75 Nm po czym 100 Nm . Co do uszczelki to najgorsza jest cała miedziana najlepsza jest oryginalna klingierytowa z okuciami metalowymi . Paliwo do oleju może przedostawać z pompy wtryskowej wystarczy zdjąć pompę i na ośce trzeba zmienić uszczelnienie , chociaż ja dałem ją pompiarzowi i za parę groszy zrobił

PostWysłany: 17 Cze 2007 11:21
przez kazio
mechanik mowil ze luzy powinny miec 0,25. co do tego przykrecania glowicy to zaczynam o sirodka a potem jade w prawa strone do okola?? i chyba musze nabyc ten klucz z czujnikiem bo ja to tak dokrecam przez rurke na chama, i potem byla taka sytuacja ze jak ja rozkrecalem a byl jescze cieply silnik to srubki byly tak jakby za slabo dokrecone. co do pompy to zalozylem po regeneracji i odpalalem na niej silnik tylko po remoncie wczesniej na niej sinik nie chodzil.

PostWysłany: 17 Cze 2007 15:22
przez Grześ
0,25 to na ciepłym silniku ale przeważnie ustawia się na zimnym więc 0,30 . Paliwo może się dostawać przez pompkę zasilającą , gdy jest uszkodzona membrana a zbiornik wyżej

PostWysłany: 17 Cze 2007 15:58
przez kazio
chodzi ci o ta mala pompke reczna po prawej stronie?? akurat ta pompka nowa tez jest.

PostWysłany: 17 Cze 2007 16:35
przez Grześ
a przed remontem też szło paliwo do oleju?

PostWysłany: 18 Cze 2007 12:23
przez kazio
nie

PostWysłany: 18 Cze 2007 18:15
przez Grześ
Czyli założyłeś coś nowego ale wadliwego . proponuję zbadać pompkę zasilającą

PostWysłany: 18 Cze 2007 22:30
przez kazio
zplanowalem glowice bo byla krzywa i poskrecalem i wszystko ok ciagniczek ladnie zalapal i chwila momen i wal sie zatarl na panewkach bo zalozylem nowe panewki niby na ten sam szlif ale teraz to taki szmelc robia ze szok. i znow w h... roboty a niemowie juz o kasie. juz ciagnik 2 tygodnie stoji i niema czym nawet zarobic eh :/

PostWysłany: 18 Gru 2007 20:36
przez EDEK
kolego a patrzyłeś wtryskiwacze

PostWysłany: 05 Lut 2008 08:48
przez Mirek
Przeważnie przy remoncie silnika wymienia się też pompę oleju. Jeżeli złapało Ci ten wałek na końcu tzn. 2, 3 wykorbienie to będzie pompka oleju, jest za małe ciśnienie (zawór w pompce ) . Mogłeś dać za bardzo spasowane panewki , wał powinien się po złożeniu dać obrócić rękami. Paliwo w oleju- jeżeli głowica robiona to tylko pompka ręczna .

Re: ursus c360 3p

PostWysłany: 17 Lut 2008 10:42
przez Janek 4411
kazio napisał(a):zrobilem remoncik pizdzikowi ..... Prosze o szybka odpowiec!!!!
Witam.Jestem pierwszy raz na tym forum. Co do pytania. Policzyłeś koszty? Jak policzysz, zdziwisz się. Tego silnika nie remontuje się domowym sposobem, bo potem są takie skutki. Przyczyną zatarcia się wału był na 100% źle zrobiony szlif. (Wiem co piszę, 90% wałów po szlifie,,prywaciarskim" nadaje się na złom). Paliwo w oleju, luzy między tuleją a tłokiem.

PostWysłany: 02 Wrz 2008 15:15
przez tokarz
witam wszystkich,
czy mógłby mi ktoś powiedzieć dlaczego ciągnik ursus c-360 3p po dłuższej pracy zaczyna słabnąć i ledwo sam się porusza? uszczelka pod głowicą jest cała

PostWysłany: 02 Wrz 2008 21:40
przez Bartek
Sprawdźiłeś filtr paliwa?

PostWysłany: 27 Lis 2008 19:50
przez Grzegorz428
woda pod uszczelką z tąd że pompa wody się rozpierdoliła NIESTETY!!!

PostWysłany: 27 Lis 2008 22:24
przez Grześ
Grzegorz428 napisał(a):woda pod uszczelką z tąd że pompa wody się rozpierdoliła NIESTETY!!!
musiałeś ją źle traktować i się odwdzięczyła

PostWysłany: 04 Lut 2009 23:07
przez tomaszk123
paliwo w oleju - są 3 możliwości takiego przecieku:
1- przeciek na pompie wtryskowej
2- przeciek na pompce paliwa
3- przeciek na świecy żarowej

najczęściej dochodzi do przecieku na świecy.

PostWysłany: 21 Lut 2009 12:40
przez sceptyq
Kolejność dokręcania głowicy w Perkins AD3.152

Dane techniczne Ursusa C 360 3P

Jeśli ktoś potrzebuje konkretnych podzespołów z katalogu części to prosze o zapytanie, wkleje scan tu na forum

pozdrawiam

PostWysłany: 10 Kwi 2010 22:29
przez koniuszy92
Podczas pracy w polu mój perkins zaczął sładnąc po chwili zaczał kopcic na czarno i przez korek wlewu oleju zaczął sie wukać olej tak jakby kompresja uciekała do środka silnika. Sam dał rady jechac ale byl znacznie słabszy niz przedtem. Co to moze byc uszczelka pod głowicą czy cos innego ??

PostWysłany: 11 Kwi 2010 16:15
przez maksyM
koniuszy92 napisał(a):Podczas pracy w polu mój perkins zaczął sładnąc po chwili zaczał kopcic na czarno i przez korek wlewu oleju zaczął sie wukać olej tak jakby kompresja uciekała do środka silnika. Sam dał rady jechac ale byl znacznie słabszy niz przedtem. Co to moze byc uszczelka pod głowicą czy cos innego ??


Na 99 % to uszczelka pod głowicą i módl się żeby tylko tyle, bo jak pękła tuleja to Cię trochę skrobnie :cry: