wibako

perkins - czy konieczny jest remont???

O traktorach URSUS, New Holland, John Deere, MTZ, Zetor, CASE.

perkins - czy konieczny jest remont???

Postprzez szopen25 » 18 Cze 2010 15:33

witam. mam takie pytanie posiadam ciagnik z silnikiem perkinsa 4 cylindrowy bez turbo 75 km
mam taki problem w momencie dawania gazu ciagnik przykapca na ciemno bialo...gdy dodaje sie powoli gazu nie przykpci , dodam iz pali bez problemu dobrze wchodzi na obroty...
jednak bardzo rzuca olejem z korka wlewowego kiedy sie go odkreci. dodam ze odma nie dymi nawet na rozgrzanym silniku. ktos moze doradzic co to moze byc? czy silnik do remontu??
Ostatnio edytowany przez szopen25, 18 Cze 2010 21:32, edytowano w sumie 1 raz

szopen25
Nowicjusz

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 18 Cze 2010 12:37
  • Miejscowość: świętopkrzyskie

Reklama

simmet

Postprzez johny_fucker » 26 Sie 2010 18:39

Remont raczej nie jest potrzebny, z mojej skromnej strony proponuje sprawdzić wtryski, można kupić całe lub wymienić końcówki. Silniki perkinsa czasami tak mają, ale po dobrym ustawieniu nie powinien kopcić to wysokoobrotowa maszyna więc zarówno ma prawo przykopcić ale raczej perkins powinien chodzić czysto.
sam wyjdzie - bo nie ma czym wyciągnąć...

johny_fucker
Nowicjusz

  • Posty: 9
  • Rejestracja: 25 Sie 2010 13:46
  • Miejscowość: Częstochowa

Postprzez AK-81 » 26 Sie 2010 19:24

jak każdy silnik przemysłowy pod obciążeniem na początku przykopci, ważniejsze żeby nie puszczał dymka na stałe a olej pod korkiem musi pluskać bo zawory pracują i muszą rozrzucać smarowanie [adekwatnie jak nie będzie pluskania to nie ma smarowania].
Ewentualnie sprawdzić paliwo i filtry.

AK-81
Pomocnik operatora

  • Posty: 52
  • Rejestracja: 29 Paź 2009 20:12
  • Miejscowość: Tychy/Mikołów
  • Pochwały: 1

Postprzez micha86 » 11 Wrz 2010 19:23

biały dym to oznaka ze moze dostawac sie woda lub płyn chlodniczy do komory spalania. Moje pytanie do Panna, czy aby się nie grzeje, nie wyrzuca płynu przez zbiorniczek wyrównawczy/chłodnice, nie ma ubytku płynu, czy w płynie niema bąbelków na wolnych obrotach plamek oleju, nie przybywa oleju w silniku. Rano odkrec korek spostowy oleju i zobacz co poleci jak woda/płyn to masz problem. odpala dobrze nie kręcisz go długo?, moze być też przestawiony zapłon. Jak by poszły wtryski kopcił by na niebiesko raczej słychac by było stuki przy dodawaniu gazu niezawsze ale dość często. Kondycje silnika mozesz sprawdzic poprzez pomiar ciśnien sprężania ale nie wydaje mi się to konieczne

pozdr
Ostatnio edytowany przez micha86, 12 Wrz 2010 10:18, edytowano w sumie 1 raz

micha86
Młodszy operator

  • Posty: 107
  • Rejestracja: 11 Lip 2010 16:43
  • Miejscowość: wrocław
  • Pochwały: 2

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej