Dzieki Panowie, wszyscy macie po pochwałce:P
Dziś miałem mało czasu, ponieważ montowałem świece płomieniową.. także wyczyściłem tylko złącze masy przy wyłączniku zasilania i sprawa ma się lepiej bo odnalazły się długie światła.
Przy kopaniu stwierdziłem problem ze złączem obrotowym.. W pewnych zakresach obrotu traci się funkcja jazdy np. do tyłu. A gdy zrobię kilka ruchów obrotem to wraca, także to będzie kolejna rzecz to przeczyszczenia, chociaż jeszcze jej na oczy nie widziałem. Co prawda funkcje dalej giną, ale da się pracować.
Co do alternatora to nie sprawdzałem czy dobrze doładowuje akumulator, nie miałem też okazji sprawdzić tego w praktyce ponieważ kupiłem nowy akumulator 180Ah. Ale nie zaszkodzi sprawdzić miernikiem ile daje podczas ładowania.
Panowie, jeszcze jedna sprawa. Podczas montażu w/w świecy płomieniowej, zauważyłem w kolektorze ssącym zaolejone ścianki. Zaznaczam że olej nie jest.. jakby to napisać, w postaci "płynnej" Po prostu jest to taka olejowa sadza:P Czy tak powinno być? Może turbo się kończy..?
Kolejne pytanie to na jakim oleju pracują wasze maszyny? Ja przy wymianie zalałem olejem Lotos Turdus, czy będzie okej?
I jeszcze jedno, na jakim trybie pracujecie podczas kopania? Mecalac 1/2 czy może koparka?
Więc.. jutro lokalizacja tego złącza obrotowego, czyszczenie stacyjki i regulacja zaworów. Mecalac ma się co raz to lepiej
A straty to pęknięta klapa od zbiorników paliwa/oleju hydraulicznego.. nie wprawiona dłoń i kopanie za sobą
Tyle na dziś, Pozdrawiam
edit: Jakim sposobem regulujecie zawory? i jakie dajecie luzy? Gdzieś wyczytałem że dolotowe na 0.25mm, a wydechowe na 0.50mm - będzie dobrze?
edit2: Panowie czy faktycznie jest jakieś większe zagrożenie z tym podpięciem halogenów i koguta do zapalniczki? kogut zwykła zarówka na slimaku, a swiatła również zarówki - zadne ledy. Mogą się kable przegrzać? Bo jeżeli moje pieniążki mogą pójść w atmosfere to wolę tymczasową wypiąc lub nie używać swiateł dodatkowych. Jeszcze jedno, czy jest możliwość podpięcia czegoś pod nieużywany guzik na panelu sterowania? Jeżeli tak to jak? I czy macie może jakieś schematy jak to wszystko w kabinie jest podłączone, idzie zima.. Mógłbym pogrzebać w instalacji, nowe kable w kabinie etc, tylko musiałbym mieć jakiś schemat.
Jakiś znachor wchodzi w grę, jednak u mnie w okolicy nie ma nikogo kto zajmowąłby się takim sprzętem..
A co do ledów o których kolega wyżej wspomniał, to wpadłem na pomysł kupić wkłady ledowe, zamiast zwykłych zarówek. Odciążyłoby to troche instalacje bez zakładania nowych lamp, a i światło jasne:PP
edit3. Przypomniało mi się jeszcze jedno, na lampach przednich mam 9 volt tak jak pisałem. Ale już w kabinie np pod radiem, lub zapalniczką jest ponad 14 voltów.