04 Kwi 2012 18:57
witam, czyściłem dziś rowy i okazało sie ze maszyna jest dużo silniejsza jadąc do tyłu niż do przodu, co może być powodem i jak temu zaradzić
04 Kwi 2012 21:04
ja też miałem podobny objaw że lepiej jechała do tyłu,czasem nie chciała ruszyć z miejsca jak włączyłem wszystkie światła... a kiedy przełączałem na szybką jazdę to musiałem kilka razy dodawać i ujmować gazu żeby przełączył...jak wiadomo bolączką mecalacków jest elektryka
na początek przeczyściłem złącze obrotowe bo było zanieczyszczone i jedna szczotka była oderwana więc ją przylutowałem była lekka poprawa , następnie przeczyściłem złącza instalacji pod kabiną (na jednej kostce aż przewody zżółkły od temperatury bo grzały się jak styki były zaśniedziałe i nie przewodziły dobrze) potem wyczyściłem stacyjkę i po tych zabiegach napięcie w kabinie wzrosło z 9,5 volt do ok 13volt(na odpalonej maszynie) przedtem przez ten spadek napięcia światła ledwo się żarzyły ale jazda nadal działała nie do końca dobrze, w końcu wymieniłem cewki na elektrozaworach na pompie jazdy (jedna była uszkodzona) i teraz jest GIT
04 Kwi 2012 21:30
wujek616, czyli piszesz ze przyczyną może byc cewka jutro zajrze po robocie , u mnie ogulnie z elektryką jest dobrze brak odpalania w kabinie poza tym ok dzięki za odp
05 Kwi 2012 21:07
sprawdzilem jak pisałes na stykach minusowych rdza obczyścilem i zalalem chemia zobaczymy jutro czy pomogło, dzis juz nie moglem bo kasowałem wyciek oleju i czekam na przeschnięcie silikonu wujek616, a pamietasz ile kosztowała nowa cewka i gdzie dostałeś?
05 Kwi 2012 23:45
cewki dostałem w Gorzowie Wielkopolskim w firmie Hydraulik System ,dobrali mi polską cewkę firmy FANINA taką jak tu
http://www.fanina.pl/oferta-23-142-251.htm ceny dokładnie nie pamiętam ale coś chyba ok 150 zł jutro poszukam faktury to napisze ile dokładnie kosztowały. ale radzę Ci dobrze poszukać bo jeden gość chciał mi tą samą cewkę sprzedać za 350 PLN
więc sam widzisz jaka jest rozbieżność cen
A i przypominam że moja maszyna to 12MXT więc sprawdź czy będą pasować do Twojej 11-stki
06 Kwi 2012 21:25
niestety nic nie pomogło plus zmienilem cewki na odwrót też nie pomogło jutro bede kombinował dalej sprawdze jaki prąd dochodzi i puszcze zastępczą mase może tu tkwi błąd
06 Kwi 2012 22:01
ja już podejrzewam zużytą pompę albo hydromotor. to tak na moje chyba że wtedy w dwie strony ma ciężko.
06 Kwi 2012 22:23
dawidg2, prosze nie strasz
ale chyba nie bo i do tyłu by miala ciężko a gna żwawo hydraulika piekielnie mocna , najgorszy brak dtr bo zanim cos znajde musze szukac jak to dziala
na szczęście choć podstawy znam to juz latwiej jutro po mierze wszystko i zobacze , z wyciekami tez juz wygrywam więc nie jest zle
ktos pomyśli kupil zloma to ma ale na lepszą mnie nie stac a od czegoś trzeba zacząć
07 Kwi 2012 11:16
Kiedyś mieliśmy 11cx. Ale niepamiętam jak to było. Mam Scheaffa i on też lepiej do tyłu jedzie niż do przodu
09 Kwi 2012 18:36
obok przewodów hydraulicznych na pompie jazdy powinny być zawory liniowe, zamień je miejscami
09 Kwi 2012 18:42
mechanior napisał(a):zamień je miejscami
u mnie mam to zrobić?
09 Kwi 2012 18:55
jeżeli masz takie zawory na pompie jazdy to czemu nie...
09 Kwi 2012 20:16
pompa A4VG jeśli to w czymś pomoże. jeśli je przełoże to powinno być na odwrót wtedy? Dobra będzie chwila to się zobaczy czy tak będzie.
14 Kwi 2012 22:06
a więc tak przeczyszczone styki lekko pomogły, zamiana cewek nic nie dała więc nie wiem jak fachowo sie nazywa ale po odkręceniu cewki wyjąłem i obróciłem o 180 stopni precik z dwoma talerzykami po obu stronach i poprawa natychmiastowa i do przodu nagle super ale i do tyłu tez jest ok
plus wymieniłem regulator z pompy wielotłoczkowej stary ciekł i po wymianie maszyna straciła ochote na gaśnięcie po przez zaduszenie hydrauliką a i ruchy maszyny zrobiły się łagodniejsze i bardziej przewidywalne znikło szarpanie i nerwowość
15 Kwi 2012 15:26
marcin 11 napisał(a):po odkręceniu cewki wyjąłem i obróciłem o 180 stopni precik z dwoma talerzykami po obu stronach i poprawa natychmiastowa i do przodu nagle super ale i do tyłu tez jest ok
odwróciłeś suwak zaworu, pewnie coś było w środku co blokowało przepływ oleju, przy okazji zamiany po prostu problem został usunięty, dla spokoju ducha zamieniłbym z powrotem ten "pręcik"
zawór możesz zdemontować cały i wyczyścić
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.