Ja czesto spuszczam wode i nieczystosci ze zbiornika, przynajmniej raz w miesiacu, zbiorniki maja przetłoczenie od dołu zakonczone zaworem, tam zbieraja sie nieczystosci, stan na równym poczekaj chwilke i spuszczaj az zacznie płynac czyste paliwo, jesli zawór jest zatkany (miałem taka sytuacje) wykrec go całego i umyj ja takie rzeczy myje i przedmuchuje samostartem rozpuszcza wszystko (oczywiscie po odpompowaniu paliwa), chłopaki u nas na firmie używają karchera, maja z goracą wodą, nie trzeba zadnych srodków chemicznych, jesli miałes bardzo zabrudzony warto wymienic lub przedmuchac przewód paliwowy biegnący od zbiornika do odstojnika, osadzaja sie na sciankach gluty i moga go zapchać, jesli robisz takie obsługi systematycznie nigdy nie spotka cie niespodzianka, nie wspomniałem o zaworze w odstojniku tam masz na dnie to samo co w zbiorniku tylko w mniejszej skali, tylko nie spuszcaj w czasie pracy silnika, jak tak zrobiłem i zapowietrzyłem, zgas spuść i pompnij reczna pompką zapal i daj na chwile obroty na maxa, oczywiscie u ciebie moze byc inaczej to wszystko rozwiazane, ale ogólnie tak to wygląda.
Autor postu otrzymał pochwałę