wibako

Brak ruchu ramieniem MECALAC 10

Moderator: wujek616

Brak ruchu ramieniem MECALAC 10

Postprzez MARIO/MECALAC » 17 Gru 2012 18:55

Marka i model maszyny: MECALAC 10
Rok produkcji: 2001

Witam mam taki następujący problem. Dziś pod czas pracy zniknęła mi hydraulika przedniego ramienia obrotu oraz podpór. Gaz i skręt działa normalnie. Za pierwszym razem przeszukałem całość i znalazłem przerwany kabelek to go naprawiłem, natomiast za drugim razem kable całe bezpieczniki również wszystkie kable na swoim miejscu. Co to może być i gdzie szukać przyczyny? Przeczesałem wszystko i nic nie widać, nie wiem gdzie szukać usterki a nigdy nie miałem takiej sytuacji by gaz działał oraz skręt a cała reszta martwa
Proszę nie wydzwaniać w sprawie naprawy Mecalaca. Nie jestem mechanikiem


Jeśli pomogłem nie pisz Dziękuje kliknij POCHWAŁA!!
Rezerwiści To Specjaliści Pędzą Bimber Nawet Z Liści

Awatar użytkownika
MARIO/MECALAC
Fachoperator

  • Posty: 3306
  • Rejestracja: 29 Paź 2009 19:39
  • Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
  • Pochwały: 132

Maszyna: MECALAC 12 MXT

Firma: OL-KOP


Reklama

simmet

Brak ruchu ramieniem

Postprzez dawidg2 » 17 Gru 2012 21:09

A jak zrobiłeś kabelek to działało?

dawidg2
Fachoperator

  • Posty: 6204
  • Rejestracja: 14 Kwi 2008 20:47
  • Miejscowość: Krzemieniewo
  • Pochwały: 134

Maszyna: JCB, Schaeff

Firma: Szukam


Brak ruchu ramieniem

Postprzez wujek616 » 17 Gru 2012 21:49

Rzeczywiście dziwna sytuacja że działa tylko skręt i gaz... obrót i skręt jest zasilany z tej samej pompy to dlaczego jest skręt... :woot: przejrzyj jeszcze raz dokładnie wiązki pod koparką które idą od złącza obrotowego, mi się przetarło kilka przewodów i robiło zwarcie (tyle, ze u mnie paliło bezpiecznik główny i nie dało się uruchomić maszyny) i jedyne co przychodzi mi jeszcze do głowy to któryś przekaźnik się zawiesił...A sterowanie pedałem od dodatkowej funkcji też nie działa?