przez lolko20 » 24 Cze 2019 10:12
Dzień dobry. Mam do znawców Mecalaców pytanie odnośnie orbitrola. Czy orbitrol jest uszkodzony ponieważ są takie objawy:
- kręcąc w prawo do oporu po dobiciu siłownika dalej mogę delikatnie kręcić kierownica, w lewo tak samo tylko wolniej niż w prawo
-w czasie kopania gdy jest już duży opór na łyżce słychać z orbitrol syczenie a czasem pisk oleju, a siłownik skrętu wykonuje delikatny ruch. Jak popuszczę na łyżce to siłownik skrętu cofa się. Delikatnie poruszam kierownica prawo, lewo to się to uspokoi.
- i tak się mi wydaje że zawór priorytetowy nie zawsze działa kręcąc w prawo.
Czy może być coś innego uszkodzone, (zawór priorytetowy). Pan ze serwisu twierdzi że to nie jest możliwe. Podobno hydraulika z pompy głównej nie jest połączona z układem skrętu to dlaczego wzrasta ciśnienie na orbitrorze.
-- Pon Cze 24, 2019 10:12 am --
Witam. Mam nową sugestię, może już przepuszczać kolumna obrotu i przebija ciśnienie z którejś linii na linię od siłownika skrętu a wiadomo że tam ma być mniejsze ciśnienie i w tedy orbitrol przepuszcza ,zawór przeciążeniowy?