Więc tak. Jak na pierwszy kontakt jestem całkiem mile zaskoczony sprzętem. Kiedyś jeździłem kop lad i manitou, więc operator ze mnie słaby ale spodobała mi się współpraca poza tym że czułem wysoko osadzony środek ciężkości. A co do sprzętów.
1. Pomarańczowa 12 MTX '05 z linków powyżej:
- luz na jednej z piast (po podniesieniu na łyżce i łapach) pozostałe raczej ok,
- luz przy łyżce - nie było to jakoś problemem ale był,
- elektronika. Światła na początku nie działały, potem zaczeły. W środku wydaje mi się żę panel był w porządku choć nie sprawdziliśmy wszystkiego ze względu chociażby na brak łyżek czy młota,
- działały jazdy przód tył szybko wolno,
- nie działało ust obrotów silnika lub nie potrafiliśmy go uruchomić,
- przewody od smarowania (do kalamitek) pourywane (zdj),
- silnik: pali ładnie, pracuje równo, na korku od oleju (chyba) jakies drobne oznaki "kisielu" choć z wydechu nie widać było oznak zużytej uszczelki, siłownik od dodawania gazu zamocowany na opaskę zaciskową (zdj),
- obrotnica dość mocno usmolona (zdj).
2. Biała 12 MSX '07
- nie działał jeden ze stabilizatorów z tyłu - główny mankament,
- również nie dało ustawić się stałych obrotów silnika,
- na zimnym często gasła.
I to tyle co udało mi się wg własnej wiedzy ustalić. Nie umawialiśmy się na konkrety. Wrzucam trochę przykładowych zdjęć jeżeli ktoś bardziej doświadczony oceni - będę wdzięczny. Możliwe że przejedziemy się tam jeszcze raz z kolegą zajmującym się hydrauliką siłową z manometrem. Muszę tylko odszukać info nt gniazd do podłączenia oraz ciśnienia bazowego.
Zdjęcia:
https://ibb.co/bKdfGd0https://ibb.co/M52782whttps://ibb.co/X8QKLZchttps://ibb.co/NtYcJR7https://ibb.co/C8MZJq3https://ibb.co/54mtX4Lhttps://ibb.co/gzf3NVfhttps://ibb.co/HGwNLCnhttps://ibb.co/QkcStWVhttps://ibb.co/gmdb64shttps://ibb.co/1rBRFZ9https://ibb.co/Zfmb9DT