przez mechanior » 03 Paź 2011 23:43
cewki z tyłu za rozdzielaczem, próbuj po kolei włączać je ręcznie sprawdzając jednocześnie czy stabilizatory "załapały"
trzeba przytrzymać czerwony przycisk wciśnięty lub zablokować go np podpierając kawałkiem gałązki (taki polowy "patencik")
jeśli już zidentyfikujesz cewkę, zmierz czy pojawia się na niej napięcie po włączeniu blokady, jeśli nie trzeba szukać usterki w instalacji elektrycznej (sprawdź przekaźniki) jeśli tak to zdemontuj i zmierz elektrycznie cewkę oraz sprawdź czy się magnetyzuje pod napięciem (wkładając do środka śrubokręt lub gwóźdź) jeśli jej opór wynosi ponad 50 ohm, nie przewodzi lub nie przyciąga metalu pod napięciem to trzeba wymienić cewkę, na początek można podmienić na inną z bloku pilota albo jeśli masz to po prawej stronie na tylnej części głównego rozdzielacza jest cewka używana przy opcjonalnych funkcjach hydrauliki, można ją bezkarnie podmienić
mechanior
Fachoperator
- Posty: 20876
- Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
- Miejscowość: Śląsk
- Pochwały: 868
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher