wibako

Dymienie EC 210BLC

Dymienie EC 210BLC

Postprzez mechanior » 26 Sty 2013 01:05

Hydrokop, jaja se robisz??
mówimy tu o realnym spalaniu na godzinę PRACY
widziałeś kiedyś wogóle koparkę 30T? bo stwierdzenie że 20L to za dużo brzmi troszkę... hmmm... nieprofesjonalnie
a generalnie to w maszynach VOLVO są silniki DEUTZ więc zastanów się co piszesz
widzę po twoich postach (wszystkich) że jesteś zakochany w swoich antykach tylko że w wypowiedziach czasem fantazjujesz, to dobre maszyny ale nie przesadzaj

btw: nie ma do ZEPPELINA części fabrycznych bo nie są produkowane od prawie 20 lat...
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Reklama

simmet

Dymienie EC 210BLC

Postprzez HYDROKOP » 26 Sty 2013 09:30

VOLVO 210 PALILO MI NA GODZINE WEDLUG KOMPUTERA 13 LITROW A 290 32L NA GODZINE

HYDROKOP
Pomocnik operatora

  • Posty: 59
  • Rejestracja: 16 Sty 2013 20:30

Maszyna: ZEPPELIN ZM 19


Dymienie EC 210BLC

Postprzez mechanior » 26 Sty 2013 16:13

EC290BL mojego znajomego pali 20-22L nie wg komputera tylko według realnego zużycia na h pracy z 2m3 łychą przy ciągłym załadunku (3 wozidła kursują cały czas - nie ma przerw dłuższych niż 2-3 minuty między załadunkami)
sprawdzone na przestrzeni kilku lat eksploatacji
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Dymienie EC 210BLC

Postprzez korba71 » 26 Sty 2013 20:07

Sadze ze kolega tak przyzwyczaił sie do pracy na manualu ze w każdej maszynie włacza, nie ma jak ryk silnika :mrgreen: , pare lat juz siedze na necie i wiem co ludzie moga wypisywać, napisz gdzie pracowałes dodaj zdjecie, pracuje pare lat na volvo210 wczesniej na kamatsu210, na 28 tonowym fiace hitachi fh220, na koparkach case9021, na kółowkach atlasa i doosana w tak różnych warunkach miejscach i pracach ze pojecie jakies mam, dodałem masa zdjec, i nie bede czytał bzdur, ja moge sobe napisac ze pracuje na gigancie TEREXA W KANADZIE, zeby admin sie nie denerwował powiem ze volvo nadal nie kopci :mrgreen:

Awatar użytkownika
korba71
Fachoperator

  • Posty: 2158
  • Rejestracja: 10 Sty 2011 22:38
  • Miejscowość: Chorzów
  • Pochwały: 43

Maszyna: volvoec210blc


Dymienie EC 210BLC

Postprzez mechanior » 26 Sty 2013 23:16

no właśnie tak nam umknął tzw rdzeń tematu...
to przestało dymić?
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Dymienie EC 210BLC

Postprzez korba71 » 27 Sty 2013 13:37

Tak - pisałem we wczesniejszych postach, jak zaczęły sie mrozy maszyna zaczeła grymasic, nie pomogła wymiana odstojnika i filtra paliwa, akurat miałem transport na inna budowe, podjechałem na firme i z mechanikiem spuscilismy paliwo i wyczyściliśmy zbiornik przewody wymiana odstojnika i filtra, w zbiorniku sitko mosiezne było oblepione jakims pomarznietym szlamem, tankowanie z baniek i beczek :? na budowie i okazało sie po zmontowaniu i zalaniu paliwem ze maszyna nie kopci, taki banał a ja juz obstawiałem jakas poważna awarie.

Awatar użytkownika
korba71
Fachoperator

  • Posty: 2158
  • Rejestracja: 10 Sty 2011 22:38
  • Miejscowość: Chorzów
  • Pochwały: 43

Maszyna: volvoec210blc


Poprzednia Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej