Strona 1 z 1

Błąd silnika Volvo EW160C

PostWysłany: 28 Cze 2019 11:33
przez RafalS1000
Marka i model maszyny: Volvo EW160C
Rok produkcji: 2007

Witam po odpaleniu koparki wszystko pracuje ok ale np. po 5 min 10 min wyskakuje na wyświetlaczu (Warning Turn off engine, Engine error) nie mozna na wyswietlaczu nic przełaczyć a koparka przestaje pracowac (hydraulika ramienia)i obroty sie zmniejszaja jedynie jak zmniejsze pokretło obrotów na trzy kreski czyli do 1200 obrotów hydraulika powraca lecz to sa za małe obroty do kopania i ostrzezenie dalej sie wyswietla i piszczy jazda jest normalna. Oleje płyny paski filtry wszystko ok przewody wizualnie tez ok. Może jakiś czujnik?

Błąd silnika Volvo EW160C

PostWysłany: 28 Cze 2019 14:00
przez mumin700
Wyskoczył jakiś numer błędu?

Re: Błąd silnika Volvo EW160C

PostWysłany: 28 Cze 2019 16:12
przez RafalS1000
Nie ma numeru błedu tylko to co napisałem wczoraj zapalało sie to co 10 min dzis 3 razy na cały dzien chyba problem elektryczny?

Błąd silnika Volvo EW160C

PostWysłany: 29 Cze 2019 08:14
przez mumin700
Skoro nie ma błędu, to chyba bez diagnostyki komputerowej się nie obejdzie.

Błąd silnika Volvo EW160C

PostWysłany: 05 Lip 2019 22:16
przez wmb.firma
U mnie w firmie to był podobny problem,ale z ładowarką,silniki volvo l90f czy ew 160c ,są takie same,róznią sie komputerem i oprogramowaniem..... u nas po zbadaniu maszyny komputerem okazalo sie ze problem pojawil się we wtryskiwaczach,oringi w głowicy wokól wtryskiwacza były przegrzane i w uklad paliwowy szły spaliny. Silnik jest z magistralą comon rail,na ktorej koncu był czujnik cisnienia paliwa... spaliny w ukladzie powodowaly ze czujnik łapał bomble powietrza które razem z paliwem wracaly do zbiorkika paliwa... komputer pokazywal wyłacz silnik i tak dalej...maszyna chodziła ale ustawiła sie w tryb awaryjny i pipała caly czas

-- 05 Lip 2019 21:16 --

U mnie w firmie to był podobny problem,ale z ładowarką,silniki volvo l90f czy ew 160c ,są takie same,róznią sie komputerem i oprogramowaniem..... u nas po zbadaniu maszyny komputerem okazalo sie ze problem pojawil się we wtryskiwaczach,oringi w głowicy wokól wtryskiwacza były przegrzane i w uklad paliwowy szły spaliny. Silnik jest z magistralą comon rail,na ktorej koncu był czujnik cisnienia paliwa... spaliny w ukladzie powodowaly ze czujnik łapał bomble powietrza które razem z paliwem wracaly do zbiorkika paliwa... komputer pokazywal wyłacz silnik i tak dalej...maszyna chodziła ale ustawiła sie w tryb awaryjny i pipała caly czas