przez wmb.firma » 05 Lip 2019 22:16
U mnie w firmie to był podobny problem,ale z ładowarką,silniki volvo l90f czy ew 160c ,są takie same,róznią sie komputerem i oprogramowaniem..... u nas po zbadaniu maszyny komputerem okazalo sie ze problem pojawil się we wtryskiwaczach,oringi w głowicy wokól wtryskiwacza były przegrzane i w uklad paliwowy szły spaliny. Silnik jest z magistralą comon rail,na ktorej koncu był czujnik cisnienia paliwa... spaliny w ukladzie powodowaly ze czujnik łapał bomble powietrza które razem z paliwem wracaly do zbiorkika paliwa... komputer pokazywal wyłacz silnik i tak dalej...maszyna chodziła ale ustawiła sie w tryb awaryjny i pipała caly czas
-- 05 Lip 2019 21:16 --
U mnie w firmie to był podobny problem,ale z ładowarką,silniki volvo l90f czy ew 160c ,są takie same,róznią sie komputerem i oprogramowaniem..... u nas po zbadaniu maszyny komputerem okazalo sie ze problem pojawil się we wtryskiwaczach,oringi w głowicy wokól wtryskiwacza były przegrzane i w uklad paliwowy szły spaliny. Silnik jest z magistralą comon rail,na ktorej koncu był czujnik cisnienia paliwa... spaliny w ukladzie powodowaly ze czujnik łapał bomble powietrza które razem z paliwem wracaly do zbiorkika paliwa... komputer pokazywal wyłacz silnik i tak dalej...maszyna chodziła ale ustawiła sie w tryb awaryjny i pipała caly czas
wmb.firma
Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 05 Lip 2019 21:59
Maszyna: Volvo
Firma: WMB.Sebastian Myzyk