06 Lut 2024 21:05
Hej.
Błąd SE2603-1.
Pierwsze co to wymieniałem czujnik. Założyłem zamiennik, jakiś krótszy. Później, kurdybanek też nie działał to założyłem oryginał Volvo. Nic to nie dało.
Sprawdziłem ciągłość przewodu, przewód jest cały. Przeczyściłem wtyczki i gniazda w E-ECU. Zrobiłem diagnozę według serwisówki i wychodzi, że wartościowa są ok. Sygnał 0,8xUbat = 28V. Oporność czujnika narasta i pokazuje nieskończoność.
Stary czujniki byl rzeczywiście uszkodzony, przetarła się izolacja przewodu i zrobiło się zwarcie do masy.
Co jeszcze może być przyczyną?
06 Lut 2024 21:25
Uszkodzony sterownik.
09 Lut 2024 01:29
a w zbiorniczku może pływak powinien być
13 Lut 2024 10:30
Jamar napisał(a):Uszkodzony sterownik.
Bardziej prawdopodobne, że coś w sofcie czy w hardware? Masz z tym jakieś doświadczenia?
22 Lut 2024 23:16
Soft możesz zaktualizować ale bardziej wygląda to na uszkodzenie wejścia w sterowniku tym bardziej że znalazłeś awarię wiązki.
23 Lut 2024 07:48
Jamar napisał(a):Soft możesz zaktualizować ale bardziej wygląda to na uszkodzenie wejścia w sterowniku tym bardziej że znalazłeś awarię wiązki.
Pół roku przed tą awarią (jakieś 500 godzin) był usuwany DPF, więc ktoś grzebał w sofcie. Ale to pewnie nie ma związku? Bo zastanawiam się czy nie reklamować.
23 Lut 2024 18:41
Jak błąd nie pojawił się bezpośrednio po usuwaniu DPF to co chcesz reklamować?
13 Mar 2024 23:40
Okazało się, że sfiksował ECU i zapamiętał błąd na stałe. Wystarczyło usunąć błąd interfejsem.
14 Mar 2024 07:43
Szkoda, że to wyszło dopiero po wymianie czujnika. Gratuluje rozwiązania problemu i jestem wdzięczny za informację. Pozdrawiam
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.