05 Mar 2018 19:45
Marka i model maszyny: 316
Rok produkcji: 2003
Witam
Mam problem z liebherem 316 z roku 2003 koparka paliła i normalnie pracowała w mrozy , na nastepny dzień z rana zapaliła normalnie pochodziła 30 min i zgasła , filtr paliwa ten odstojnik przezroczysty był bardzo brudny , w filtrze paliwa drugim było duzo syfu , kolejna sprawa po zapalenia coś puka i gasnie , kolejna sprawa kopcił na czarno i z tumika wyleciała straszna czarna maz ,
kolejna sprawa po odkeceniu pokrywy od klawiatury i odkreceniu korka wlewu oleju silnikowego na korku jest dziwny osad , oprucz tego jeszcze pali sie kontrolka cisnienia oleju , olej silniku ma stan i był wymieniany
prosze o pomoc co robić
podrawiam
06 Mar 2018 00:59
Objawy wskazują na olej w paliwie.
Poczytaj ten temat:
viewtopic.php?f=72&t=19855&p=108990&hilit=olej+w+paliwie#p108990Tutaj podobny temat lecz inny model chyba ze starszym silnikiem:
viewtopic.php?f=72&t=34135&p=200666&hilit=deutz#p200666Powinieneś mieć takie pompy jednosekcyjne:
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-deutz ... 80668.html Sprawdź na nich uszczelki.
Przed wyjęciem pompek zablokuj listwę.
06 Mar 2018 23:16
Podać typ silnika.
06 Mar 2018 23:23
BF4M 1013 EC
86 KW
DZIŚ BYŁO BADANE CISNIENIE NA TŁOKACH I JEST 16ATMOSFER LIPA
-- 06 Mar 2018 22:23 --
TERAZ PYTANIE KOPARKĘ KUPILEM 3 MIESIACE TEMU I NIE BYŁO TAKICH OBJAW NAGLE SIE TO STAŁO
CO TERAZ ROZBIERAC I WYMIENIAC SAMĄ GÓRE SILNIKA ?? CZY CO ??
KOLEJNA SPRAWA TO CO JEST PRZYCZYNA USZCELKA POD GŁOWICA
ILE BĘDĄ KOSZTOWAŁY CZESCI NIEMIECKIE ORYGINAŁY
06 Mar 2018 23:48
Nie wlałeś jakiegoś syfiastego paliwa? Albo pseudo paliwa?
06 Mar 2018 23:49
CO MA POLIWO DO SILNIKA BEZ CISNIENIA ?
07 Mar 2018 00:02
Global_system napisał(a):filtr paliwa ten odstojnik przezroczysty był bardzo brudny , w filtrze paliwa drugim było duzo syfu
sam to napisałeś.
I nie pisz z capsem.
07 Mar 2018 00:05
tak ale dzis juz napisalem ze nie ma cisnienia silnik brudny filtr to nic w poruwnianiu do remontu silnika nie sadzisz ?
07 Mar 2018 00:13
Ale skądś się wziął ten brud nie sądzisz? Albo z paliwa albo było w baku. Trochę popracowałeś i poszło w układ.
07 Mar 2018 00:23
Jak stuka i puka do tego ciśnienia oleju brak. To coś się stało więc masz silnik do rozbiórki. Pewnie panewki wytopiło z braku ciśnienia oleju i stąd stuki i brak kompresji. A maź z wydechu to po prostu wtryśnięte paliwo. Zmieszało się z brudem i taki efekt. Szykuj kieszeń tanio nie będzie,
07 Mar 2018 00:31
pewnie nie bedzie tanio ale co zrobisz ??
głowa do gory i do przodu
pozdrooooooooooooooooo
07 Mar 2018 09:14
Jeżeli potwierdzi się to co pisałem to być może i wał będzie do wymiany, korby, blok do osiowania. Spuścić olej przesz szmatką i popatrz na opiłki. Równie dobrze może być coś z rozrządem. Co prawda na kółkach. Ale widziałem wyłamane żęby. Obrócone kółko na wałku też. Ale to też na szybko można zweryfikować sprawdzając luz zaworowy.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.