Strona 1 z 1

Liebherr 312 wymiana pierscieni

PostWysłany: 22 Maj 2019 15:59
przez Pisak312
Marka i model maszyny: 312
Rok produkcji: 1999

Witam panowie czy jest szansa wymienic pierscienie w silniku bez wyciagania go z maszyny ?

Liebherr 312 wymiana pierscieni

PostWysłany: 22 Maj 2019 16:15
przez lukas76pl
napisz kolego że to silnik Deutz ( prawdopodobnie 1012 ), podaj nr silnika to któryś ze specjalistów Ci podpowie. Główne pytanie jest takie czy jesteś w stanie zdjąć miskę żeby się dostać do korbowodów. Jeżeli nie to po temacie - silnik do góry

Liebherr 312 wymiana pierscieni

PostWysłany: 22 Maj 2019 16:51
przez zeppelin zm 15
Kolejny remont kończący się na wymianie pierścieni.. :crazy: jeśli jest to silnik jak twierdzi przedmówca to poczytaj sobie najpierw na forum coś o tym silniku i wtedy się zastanów co chcesz z nim zrobić...m

Liebherr 312 wymiana pierscieni

PostWysłany: 22 Maj 2019 17:49
przez Pisak312
Tak jest to silnik 1012 ma przepracowane 27tys mtg bez remontu , i nadal pracuje codziennie bez awarii ale kompresja jest na tyle mala ze myslimy ze wymiana pierscieni troche go orzywi

-- 22 Maj 2019 18:49 --

A wydaje mi sie ze przy tym przebiegu bez sensu pchac sie w wieksze koszta skoro wszystko dziala jak nalezy

Liebherr 312 wymiana pierscieni

PostWysłany: 22 Maj 2019 19:04
przez zeppelin zm 15
Mierzyłeś ciśnienie sprężania?

Liebherr 312 wymiana pierscieni

PostWysłany: 22 Maj 2019 19:40
przez lukas76pl
Jak zdejmiesz głowicę to zobaczysz jak wyglądają tuleje i wtedy zdecydujesz czy tylko pierścionki czy trzeba więcej. A tak na marginesie 27 tys do dużo jak na taki silnik.

Re: Liebherr 312 wymiana pierscieni

PostWysłany: 22 Maj 2019 21:42
przez Pisak312
Jak przyszła do firmy miała 7 tyś więc myślę że silnik oryginalny ale olej filtry co 300mtg wtrysku sprawdzane co dwa lata dwóch operatorów odkąd jest u nas i jak widać da się;) I uwierzcie że nie odstaje od innych maszyn wyglądem

Liebherr 312 wymiana pierscieni

PostWysłany: 26 Maj 2019 03:06
przez Kamal
Wymiana bez sensu. Zużyte pierścienie to zużyty cylinder. Reszta podzespołów po demontażu też pokaże zużycie.
Ma tyle godzin bo pracował bez gaszenia ileś tam godzin dziennie i do tego pracował lekko na biegu jałowym lub trochę wyżej. Silnik który pracuje z prędkością 3000obr/min zużyje się szybciej niż ten co pracuje za prędkością 1000obr/min.
Przy tych godzinach to ostatni dzwonek na remont w normalnych pieniądzach. Potem zacznie się generowanie kosztów.