TRANSKOP81 napisał(a):Piotrze 13 tys. w hamomagu to praktycznie ledwo dotarta maszyna
No nie powiem, zdarzyło się zajrzeć do środka; skrzynia - zerwane śruby łączące dwie współosiowe zębatki, tylny dyfer - łożyska na ataku i śladów zużycia na zębach nie było nigdzie. Natomiast sprężarka chyba się kończy bo leju trzeba dolewać co 300 - 400 mth i ciśnienia daje tylko 4,5 bar, a powinno bić 6,2 - 7,35, choć po rozebraniu nie widać typowych śladów zużycia kwalifikujących do wymiany cokolwiek - więc trzeba cały zestaw naprawczy sprężarki zamówić, no i uszczelniacze piast w przednim moście dają znać że ich służba dobiegła końca podobnie jak uszczelki dekli zaworowych 3 lata temu - ztwadniały jak stal i gumowy element sprzęgła pompy wtryskowej.
Dopiero w zeszłym roku wymieniłem opony Michelin XRA, mimo że było jeszcze 30% bieżnika, ale za to 28 lat!, na używane z 2008 r Michelin XHA z bieżnikiem 65% - 20 mm. Węże fabryczne też nie wymieniane, tylko jeden 15 lat temu strzelił zasilający rozdzielacz, nie wiarygodne ale tak jest, choć w tamtych czasach materiały były maksymalnej jakości.
Poza tym od 2006 r. maszyna użytkowana sporadycznie, więc przebieg szybko nie rośnie, w moich rękach od 2000 r.