03 Lut 2019 09:45
03 Lut 2019 09:51
03 Lut 2019 10:15
03 Lut 2019 10:48
03 Lut 2019 19:30
03 Lut 2019 20:28
03 Lut 2019 20:37
03 Lut 2019 21:35
03 Lut 2019 21:42
03 Lut 2019 21:45
03 Lut 2019 22:34
05 Lut 2019 20:00
05 Lut 2019 20:09
05 Lut 2019 20:53
05 Lut 2019 21:46
06 Lut 2019 13:20
Bartek_cat napisał(a):skrzynia EPS, wywrot trójstronny zabudowa Dautel. Boczne burty aluminiowe otwierane od dołu i od góry co umożliwia np. załadunek palet koparko-ładowarką.
06 Lut 2019 20:42
06 Lut 2019 21:18
08 Lut 2019 10:08
Bartek_cat napisał(a):Jak sprawuje Ci się ta skrzynia? Miałeś jakieś awarie? Napewno duża wygoda. Nie miałem nigdy do czynienia z ciężarówkami więc chętnie poczytam opinie kogoś doświadczonego w tym temacie.
dzierzan napisał(a):Moim zdaniem EPS jest dużo lepszym rozwiązaniem niż zwykła. Po pierwsze wygoda, po drugie jest de facto mniej awaryjna od standardowej (jeśli coś zrobisz źle, np. za szybko puścisz sprzęgło, to po prostu nie zmieni biegu), po trzecie jest szybsza (sam kiedyś uważałem inaczej, ale jak pojeździsz i dojdziesz do wprawy to przyznasz mi rację).
dzierzan napisał(a): Moim zdaniem jej jedyna wada to to że czasem nie do końca dobrze dobiera biegi (np. dojeżdżasz pusto do skrzyżowania, widzisz że masz pusto, spokojnie bujniesz się np. z 4 a skrzynia wrzuca 2 ) i jest to dość irytujące.
Bartek_cat napisał(a):Czym się różni model 33 od 26? Po spotkałem też takie 3-ośki?
dzierzan napisał(a):Bardzo fajny masz tam motor bo najmocniejszy z 12l V6, potem były już 16l V8 biturbo. Moim zdaniem do 3 ośki nic więcej nie potrzeba.
08 Lut 2019 13:48
Piotr mc 85 napisał(a):To nie jest wada wg mnie, EPS daje tyle możliwości zmiany biegów że idzie to bez problemu obejść - kwestia wprawy i pełnego obeznania jak EPS działa, ja też od początku nie wiedziałem ile tam jest opcji zmiany biegów.