Bartek_cat
Operator
Maszyna: CAT 428D 428 M316D 323EL, Mercedes 2048 4141
Firma: .
arturhhh
Operator
Maszyna: case 695 iveco eurotrakker atlas 1304 iveco daily
Firma: usługi
Bartek_cat
Operator
Maszyna: CAT 428D 428 M316D 323EL, Mercedes 2048 4141
Firma: .
TRANSKOP81
Fachoperator
Maszyna: zeppelin 19 ,case1288,MAN 8x8,tatra 815 ,HANOMAG 60E
Firma: ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE
peckiel
Fachoperator
Maszyna: Liebherr A904,Liebherr 576,JCB JS220LC
Firma: Roboty Ziemne i Drogowe
Bartek_cat
Operator
Maszyna: CAT 428D 428 M316D 323EL, Mercedes 2048 4141
Firma: .
TRANSKOP81
Fachoperator
Maszyna: zeppelin 19 ,case1288,MAN 8x8,tatra 815 ,HANOMAG 60E
Firma: ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE
peckiel
Fachoperator
Maszyna: Liebherr A904,Liebherr 576,JCB JS220LC
Firma: Roboty Ziemne i Drogowe
Bartek_cat
Operator
Maszyna: CAT 428D 428 M316D 323EL, Mercedes 2048 4141
Firma: .
peckiel
Fachoperator
Maszyna: Liebherr A904,Liebherr 576,JCB JS220LC
Firma: Roboty Ziemne i Drogowe
zeppelin zm 15
Fachoperator
Maszyna: Wszystkie
Firma: Wspaniała
Bartek_cat
Operator
Maszyna: CAT 428D 428 M316D 323EL, Mercedes 2048 4141
Firma: .
zeppelin zm 15
Fachoperator
Maszyna: Wszystkie
Firma: Wspaniała
peckiel
Fachoperator
Maszyna: Liebherr A904,Liebherr 576,JCB JS220LC
Firma: Roboty Ziemne i Drogowe
Bartek_cat
Operator
Maszyna: CAT 428D 428 M316D 323EL, Mercedes 2048 4141
Firma: .
Bartek_cat napisał(a):skrzynia EPS, wywrot trójstronny zabudowa Dautel. Boczne burty aluminiowe otwierane od dołu i od góry co umożliwia np. załadunek palet koparko-ładowarką.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Bartek_cat
Operator
Maszyna: CAT 428D 428 M316D 323EL, Mercedes 2048 4141
Firma: .
dzierzan
Fachoperator
Maszyna: JCB 3CX
MB Actros 2635 PK12000
MB Actros 3241
Firma: Transportowa
Bartek_cat napisał(a):Jak sprawuje Ci się ta skrzynia? Miałeś jakieś awarie? Napewno duża wygoda. Nie miałem nigdy do czynienia z ciężarówkami więc chętnie poczytam opinie kogoś doświadczonego w tym temacie.
dzierzan napisał(a):Moim zdaniem EPS jest dużo lepszym rozwiązaniem niż zwykła. Po pierwsze wygoda, po drugie jest de facto mniej awaryjna od standardowej (jeśli coś zrobisz źle, np. za szybko puścisz sprzęgło, to po prostu nie zmieni biegu), po trzecie jest szybsza (sam kiedyś uważałem inaczej, ale jak pojeździsz i dojdziesz do wprawy to przyznasz mi rację).
dzierzan napisał(a): Moim zdaniem jej jedyna wada to to że czasem nie do końca dobrze dobiera biegi (np. dojeżdżasz pusto do skrzyżowania, widzisz że masz pusto, spokojnie bujniesz się np. z 4 a skrzynia wrzuca 2 ) i jest to dość irytujące.
Bartek_cat napisał(a):Czym się różni model 33 od 26? Po spotkałem też takie 3-ośki?
dzierzan napisał(a):Bardzo fajny masz tam motor bo najmocniejszy z 12l V6, potem były już 16l V8 biturbo. Moim zdaniem do 3 ośki nic więcej nie potrzeba.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Piotr mc 85 napisał(a):To nie jest wada wg mnie, EPS daje tyle możliwości zmiany biegów że idzie to bez problemu obejść - kwestia wprawy i pełnego obeznania jak EPS działa, ja też od początku nie wiedziałem ile tam jest opcji zmiany biegów.
dzierzan
Fachoperator
Maszyna: JCB 3CX
MB Actros 2635 PK12000
MB Actros 3241
Firma: Transportowa
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości