Grześiek
Młodszy operator
Maszyna: Komatsu WB 97S-2 2006r
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
Grześiek
Młodszy operator
Maszyna: Komatsu WB 97S-2 2006r
Grześiek napisał(a):Chodziło mi o praktykę a nie TEORIĘ
Grześiek napisał(a):bo jesli to prawda z zaburzeniem przepływu to dlaczego każdy traktor posiada ażurowe boki w masce.
Grześiek napisał(a):A propo pompy to skoro tak ją zaprojektowali ci wspaniali inżynierowie to dlaczego są tam wadliwe uszczelki teflonowe (zdanie serwisu) nowe podobno na długo też nie starczają.
Grześiek napisał(a):A czy normalne jest i nie szkodliwe dla silnika że podczas upałów i przejazdu 16 kilometrów była temperatura 98 stopni.
Grześiek napisał(a):Turbo to zdaję się chłodzi i smaruje olej nie wentylator chłodnicy
Grześiek napisał(a):Może to nie jest rozwiązanie problemu a próba obejścia go.
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
Grześiek
Młodszy operator
Maszyna: Komatsu WB 97S-2 2006r
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
Grześiek
Młodszy operator
Maszyna: Komatsu WB 97S-2 2006r
Grześiek napisał(a):poza tym juz firmy ne chca regenerowac tych pomp bo niestety wracaja na poprawke. wiem bo kilka moich klientow juz ten temat przerabialo. nowa to koszt ok 12-13000 i masz spokoj. Te pompy niestety sa felerne i siadaja nawet po 6000mtg.
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
Grześiek
Młodszy operator
Maszyna: Komatsu WB 97S-2 2006r
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości