26 Lut 2014 22:56
01 Mar 2014 03:56
02 Mar 2014 02:57
02 Mar 2014 16:24
mechanior napisał(a):kalibracja? jak?
mechanior napisał(a):czujniki wypiąłem wszystkie po kolei od każdego biegu tak samo jak cewki ale EGM wyłącza bieg od którego nie ma sygnału ciśnienia lub obwodu cewki! nie ma żadnych błędów...
02 Mar 2014 23:03
02 Mar 2014 23:23
03 Mar 2014 03:04
k1rzysiek2 napisał(a):Jeśli ciśnienia pokazują się tam gdzie powinny to tak na 99% ukręcił się wałek w skrzyni
mechanior napisał(a):Nagle zniknęły wszystkie biegi oprócz jedynki.
Po wrzuceniu innych biegów słychać zmianę dźwięku w skrzyni, koła lekko drgają.
mechanior napisał(a):na 1szym wałku jest 2 bieg
na drugim wałku są 3 pozostałe czyli 1-3-4
03 Mar 2014 20:37
03 Mar 2014 21:18
04 Mar 2014 00:54
04 Mar 2014 01:38
mechanior napisał(a):wyczytałem w SHOP MANUALu że czujniki ciśnienia na sprzęgłach reagują od 2bar a wiadomo że sprzęgła się nie zamkną przy takim ciśnieniu, szkoda gdybać, wyjdzie w praniu
04 Mar 2014 01:54
04 Mar 2014 17:39
mechanior napisał(a):przy 2.5 bara sprzęgło się nie zamknie więc jazdy brak
mechanior napisał(a):być może pęknięcie wałka w rzeczywistości wyłącza działanie sprzęgieł a ciśnienie jest na tyle duże że czujniki nie reagują?
04 Mar 2014 21:15
kowalki napisał(a):Wszystko żależy od sprężyn dociskowych w koszu i od konstrukcji kosza oraz przełożenia i pola powierzchni tarczek.
04 Mar 2014 22:09
mechanior napisał(a):natomiast główne ciśnienie pompy sprawdza czujnik 9-11 bar a ma ono osiągać 14-18
mechanior napisał(a):w praktyce poniżej 6 bar występuje już znaczny poślizg odczuwalny w trakcie jazdy
04 Mar 2014 22:38
04 Mar 2014 23:12
04 Mar 2014 23:45
k1rzysiek2 napisał(a):O ile dobrze pamiętam to wałek ukręca się w koszu tuż za tłokiem (chyba nawet na kanale olejowym) ,dlatego nie ma spadku ciśnienia ani alarmu o jego spadku.
05 Mar 2014 00:00
kowalki napisał(a):Trochę dziwne. Chyba ze złącze obrotowe jest w tym miejscu i uszczelnia wałek.
05 Mar 2014 22:46
mechanior napisał(a):kowalki napisał(a):Trochę dziwne. Chyba ze złącze obrotowe jest w tym miejscu i uszczelnia wałek.
wystarczy żeby pęknięcie było wewnątrz sprzęgła
jak mówisz, zobaczymy niebawem