wibako

Komatsu PC 05 silnik obrotu

Komatsu PC 05 silnik obrotu

Postprzez PiRoman » 10 Gru 2018 20:46

Marka i model maszyny: PC 05
Rok produkcji: 92
Numer seryjny: F15494

Cześć Pracy

Jestem elektrykiem i przypadkiem stałem sie szczęśliwym posiadaczem takiej maszyny. No prawie szczęśliwym. Pozyskałem to to zepsute. Brakuje jednego silnika jazdy, to nie jest problem. Znacznie gorzej że brakuje silnika obrotu. Przeglądam ogłoszenia w necie, zadzwoniłem tu i tam i klops. Pytanie, gdzie można próbować pozyskać taki podzespół? Pewnie najlepiej używany, moze jakiś regenerowany. jak to sie robi bo to "mój pierwszy raz"... :oops: :mrgreen:


Edycja:
Proszę Moderatorów o przeniesienie do odpowiedniego działu. Późno było... :oops:

-- 10 Gru 2018 19:46 --

Panowie! Spokojnie z tymi informacjami... nie wszyscy na raz... :mrgreen:

Temat powoli ogarniam jesli by to kogos tam interesowało... :szczerbaty: (o ta fajna, na moim forum takiej nie mam)

PiRoman
Fizol

  • Posty: 26
  • Rejestracja: 30 Lis 2018 07:13

Maszyna: Komatsu PC05

Firma: ERPE


Reklama

simmet

Komatsu PC 05 silnik obrotu

Postprzez zeppelin zm 15 » 10 Gru 2018 21:05

Daj znać jak coś ogarniesz. Może komuś się przyda :mrgreen:
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy w błocie z świnią.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Wszystkie

Firma: Wspaniała


Komatsu PC 05 silnik obrotu

Postprzez Pająk » 11 Gru 2018 16:47

Cześć Romek!
Fakt,na naszym Forumie od razu by z Ciebie szydzili,albo zjebki byś dostał. :mrgreen:
-Zaminuj sobie i odpal,a nie koparką wykopy będziesz robił :crazy:

Pająku.
Nie rób dziadostwa!
-skręć drutem.

Pająk
Operator

  • Posty: 257
  • Rejestracja: 03 Maj 2017 20:22
  • Miejscowość: PCT -Wielkopolska
  • Pochwały: 6

Maszyna: Same stare,ale jare.

Firma: Ośrodek Hodowli Pstrąga


Re: Komatsu PC 05 silnik obrotu

Postprzez PiRoman » 11 Gru 2018 19:28

Czeeeść :piwo: Chłopcy kopią i nie mają czasu na pierdoły :lol: