przez keating » 15 Mar 2010 03:49
z tego co pamiętam nie da się. musisz zdemontować czujnik, aby zdjąć zwolnicę.
jeżeli zdejmiesz cały sworzeń z czujnikiem, jest ryzyko, że bolec sterujący się obróci (w czujniku położenia jest sprężyna).
zdejmujesz koło, osłonę czujnika (na dwie śruby imbusowe),
pod nią masz czujnik (plastikowy), odpinasz kabel (oczywiście zapłon wyłączony) odkręcasz dwie śruby na bokach (na klucz 6 lub 7 - nie pamiętam dokładnie) i zdejmujesz czujnik - bardzo ostrożnie, ciasno siedzi. możesz go lekko podważyć na bokach. pod nim masz bolec - oznacz sobie jego ustawienie. bardzo ważne, abyś go umieścił w takiej samej pozycji przy składaniu, jak się pomylisz chociaż o jeden ząbek, to będziesz "jeździł bokami". aby wyciągnąć bolec musisz zdemontować pierścień segera i wtedy bolec wyciągasz ku górze.
reszta jest prosta demontujesz sworzeń dolny, potem górny. jeżeli potrzebujesz całkowicie zdemontować zwolnicę (np jeżeli chcesz wymienić przegub) pamiętaj o zdjęciu końcówki drążka kierowniczego.
ostatni raz robiłem coś takiego 2 lata temu, mam nadzieję, że nic nie pomyliłem. musisz uważać z tym czujnikiem, aby go nie połamać. uważaj też przy wkładaniu bolca od czujnika, aby odpowiednio głęboko go włożyć (tzn do końca). istnieje możliwość uszkodzenia wieloklinu, którym jest zakończony, jeżeli nie włożysz go do końca.
powodzenia
KRM MACHINES Sp. z o.o.
www.krm-machines.pl
Serwis maszyn budowlanych |
Naprawa i remonty hydrauliki siłowej | Silników spalinowych | Instalacji elektrycznej | Układów elektronicznych w maszynach.