wibako

Koparko ładowarki Komatsu w Polsce

Koparko ładowarki Komatsu w Polsce

Postprzez andsmo » 17 Maj 2010 20:33

Witam!
Mój pierwszy post, więc na początek przedstawię się; mam na imię Andrzej i jestem studentem na specjalności Maszyny do robót ziemnych. Oprócz teorii bardzo dużo dają mi rozmowy z operatorami (tutaj ukłon do wszystkich użytkowników forum) Interesują mnie przede wszystkim koparki i koparko ładowarki w związku z czym mam pytanie odnośnie tak małej popularności w Polsce Komatsu (szczególnie koparko-ładowarek). Zauważyłem że na naszym rynku przoduje JCB i CAT a na Komatsu ciężko trafić. O ile dobrze pamiętam to sprzęty te mają kilka zalet w porównaniu z maszynami innych firm. Z pamięci:

-gwarancja na 5 lat na każdą maszynę
-stosowanie w standardzie pomp wielotłoczkowych
-ułatwianie pracy operatorowi przez umiejscowienie komina czy wycięcie w dachu
-bardzo ładnie zabezpieczone przewody hydrauliczne

O ile dobrze pamiętam Komatsu jako pierwsze wprowadziło system GPS no i jako jedyni mają w sprzedaży koparkę z napędem hybrydowym. W zeszłym roku ich udział w runku światowym wyniósł 25%. Co powoduje w takim razie tak rzadki widok maszyn tej firmy u nas? Z góry dzięki za odpowiedź
Ostatnio edytowany przez andsmo, 03 Cze 2011 22:06, edytowano w sumie 1 raz

andsmo
Nowicjusz

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 13 Maj 2010 16:19
  • Miejscowość: Kraków

Reklama

simmet

Postprzez IP » 17 Maj 2010 21:04

może to ze koparko-ładowarki są najbardziej awaryjnymi maszynami w ofercie Komatsu.
Moze to że cena nie przystoi do jakości i konkurencja wypada na tym tle lepiej.
moze to ze standardowo stosowane pompy hydrauliczne były tak awaryjne ze potrafiły się rozsypać po 50-60 mtg pracy-- nowe!!!


a poz tym te opinie o Komatsu( ładnie zabezpieczone przewody )

to usłyszałeś od operatorów czy od handlowców ?
A może sam jesteś handlowcem.

Poza tym nie tylko Komatsu ma w ofercie maszyny hybrydowe.

Komatsu jako pierwsze wprowadza to rozwiązanie na rynek europejski.