Strona 1 z 1

LB115 problem ze skretem tylniej osi

PostWysłany: 31 Lip 2012 21:38
przez kazik77
Marka i model maszyny: new-holande lb115
Rok produkcji: 2003

Witam, kolegów mam problem z skrętem tylnej osi popuściłem olej z siłownika żeby dojechać do domu bo zablokowało mi skręt i od tej pory mam luzne koła same skręcają gdzie chcą.
Pozdrawiam.

LB115 problem ze skretem tylniej osi

PostWysłany: 02 Sie 2012 01:59
przez mechanior
no jak nie ma w nim oleju to się nie dziw, co ma utrzymywać tłok nieruchomo?
uszczelnienia hydrauliczne nie zawsze uszczelnia powietrze, które ponadto jest ściśliwe więc twój siłownik działa jak amortyzator

LB115 problem ze skretem tylniej osi

PostWysłany: 02 Sie 2012 23:20
przez ToRo TS
Przełącz na skręt na 4 koła i pokręć kółkiem do oporu w obydwie strony kilka razy.
Jeżeli powietrze nie zejdzie z siłownika i nie będzie skręcać tylna oś, to prawdopodobnie masz uwalony zawór przełączania trybów skrętu.

Re: LB115 problem ze skretem tylniej osi

PostWysłany: 03 Sie 2012 20:42
przez kazik77
ToRo TS napisał(a):Przełącz na skręt na 4 koła i pokręć kółkiem do oporu w obydwie strony kilka razy.
Jeżeli powietrze nie zejdzie z siłownika i nie będzie skręcać tylna oś, to prawdopodobnie masz uwalony zawór przełączania trybów skrętu.

Witam próbowałem ale nic z tego, od kręciłem węże pod maszynom które są zasilające od skrętu i kiedy skręcałem przodem w lewo i w prawo to ciśnienie działa olej pryskał nie wiem nic na temat rozdzielacza do którego są podłączone te węże. Pozdrawiam

LB115 problem ze skretem tylniej osi

PostWysłany: 25 Sie 2012 09:05
przez Seba350
Ostatnio w kobelco 200.2 pekl mi waz od skretu przodu - kola ustawily mi sie w psi chod (mimo wlaczonej funkji jazdy w kolo) , zalozylem nowy waz i odpowietrzanie masakryczne bylo - lekkie uderzenia kierownica do oporu z czestotliwoscia jednej sekundy przez chyba 15min i w koncu udalo sie zablokowac tylna os na srodku (przelacznik ustawiony na kierowanie tylko przodem) i znow chwila krecenia do ustawienia przodu w przeciwne skrajne polozenie kol.

Pewnie, sa jakies sposoby na to, ale robilem to w szczerym polu, moze wystarczylo odkrecic drugi waz by z niego olej zlecial i tloczysko sie napelnilo od strony wymienionego weza, nie wiem.

LB115 problem ze skretem tylniej osi

PostWysłany: 07 Lis 2012 00:20
przez mechanior
kilkukrotne energiczne wykonanie skrętu w obydwie strony powinno załatwić problem

LB115 problem ze skretem tylniej osi

PostWysłany: 07 Lis 2012 21:45
przez RAFALXF
witam wszystkich mam problem z tylna osia, nie chce sie załączyć, te czujniki które sa na osiach z przodu i z tyłu działaja, nie wiem jaka moze byc przyczyna prosze o pomoc!!!

LB115 problem ze skretem tylniej osi

PostWysłany: 07 Lis 2012 23:05
przez ToRo TS
Może tak po polsku?

LB115 problem ze skretem tylniej osi

PostWysłany: 08 Lis 2012 00:23
przez kwak
Skąd wiesz że czujniki są dobre oraz masz prawidłową odległość czujnika od krążka?

LB115 problem ze skretem tylniej osi

PostWysłany: 08 Lis 2012 10:04
przez RAFALXF
czujniki sa dobre bo zostały wymontowane i sprawdzone i ustawione a pozatym na wyswietlaczu pokazuje jak załanczam np pieska to przekrece kierownicą i przestanie mrugać czyli niby sie załączyło wiec nie wiem moze jakis przekaznik sie spalił? nie mam do niej ksiazki wiec nie wiem który przekaznik jest do czego?!!!

LB115 problem ze skretem tylniej osi

PostWysłany: 09 Lis 2012 00:03
przez ToRo TS
Bezpiecznik F1/C pierwszy z góry w lewym rzędzie. Sterownik jest głębiej, za tablicą bezpieczników/przekaźników. Zawór sterujący nad tylną osią (ma 4 cewki). Jeśli nie widać na pierwszy rzut oka uszkodzeń, zerwanych przewodów itp. to testowanie chwilę zajmuje i trzeba mieć do tego "mapę"

new holland problem z paleniem

PostWysłany: 18 Maj 2014 21:40
przez kazik77
Witam kolegów mam problem z rozruchem maszyny gdy jest zimna i tak samo gdy jest już ciepła nawet dymka niepuści dopiero po 40sekundach zaczyna puszczać siwy dymek i łapie co to może być proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny pozdrawiam Kazik

LB115 problem ze skretem tylniej osi

PostWysłany: 19 Maj 2014 00:08
przez mechanior
Czytaj regulamin, co twój problem ma wspólnego ze skrętem tylnej osi?