tu masz dokumentację skrzyni:
http://www.winget.co.uk/document/TURNER ... MANUAL.pdfciśnienie na sprzęgach kierunku jazdy ma osiągać 12,5 - 14,5 bar i nie powinny się różnić więcej niż 0,2 bara
pomiar na dwu korkach w tylnej części górnej powierzchni skrzyni - prawy, cofnięty w tył to jazda wstecz, lewy to przód
jeśli problem pojawia się tylko w jednym kierunku jazdy to opóźnienie jest spowodowane niedostatecznym przepływem lub ciśnieniem oleju uruchamiającego sprzęgło jazdy do przodu, jego przyczyną może być zawór sterujący który znajduje się na skrzyni, jego suwak może nie przesuwać się do końca lub zanieczyszczenie blokuje przepływ oleju
druga przyczyna może być wyciek oleju przez nieszczelności tłoka realizującego pracę sprzęgła
w pierwszym przypadku wystarczy wyjąć zawór, rozebrać na drobne, wyczyścić, sprawdzić czy wszystko działa ok i złożyć
w drugim niestety trzeba wyjąć skrzynię i rozpierdzielić na drobne, niestety nie ma jednoznacznej prostej diagnostyki
eksploatacja maszyny ze ślizgającym się sprzęgłem (opóźnienie to poślizg) spowoduje zniszczenie tarczek co może pociągnąc za sobą nawet poważne uszkodzenie wałka który kosztuje parę tysiaków...
poza tym zasługujesz na lekki opierdziel, bo w pierwszym temacie tego działu jest KATALOG ONLINE
uszczelnień na stanie nie mam ale tarcze tak, trzeba tylko potwierdzić rozmiary...