Przepraszam, że tak późno.
Wiemy już coś więcej - masz zwarcie na wyjściu (sterowanie cewkami jazdy) lub w najgorszym przypadku walnięty EGS.
Teraz tak:
Wyłączony kluczyk - dźwignia do przodu - przekręcić w dół (jak na niższy bieg) i włączyć stacyjkę.
Jeśli 1 zaświeci na pomarańczowo - sprawdź po kolei kabel do skrzyni i cewkę jazdy do przodu
Jeśli 2 zaświeci na pomarańczowo - sprawdź po kolei kabel do skrzyni i cewkę jazdy do tyłu
We wtyczce pin "P" - przód; pin "N" - tył
Jeśli co innego i inny kolor, to pisz do mnie, ale może na maila - będzie szybciej.
biuro@torots.pl
Części i serwis
New Holland, O&K, CASE, STEYR, Neuson, BOMAG, Ammann, KramerOleje i smary Petronas (Ambra, Akcela, Urania, Arbor), oleje i smary Veco
http://www.torots.pl