wibako

LB 110 Słaba hydraulika tylnego ramienia

LB 110 Słaba hydraulika tylnego ramienia

Postprzez mechanior » 21 Maj 2015 23:25

przemo-new holland napisał(a):a drugi cisnieniowy tylko do rozdzielacza nie 'z rozdzielacza

czyli o co chodzi?
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Reklama

simmet

LB 110 Słaba hydraulika tylnego ramienia

Postprzez przemo-new holland » 25 Maj 2015 16:47

jeden na przelew do zbiornika drugi z oznaczeniem ls polączony z rozdzielaczem przednim
prawdopodobnie przesterowuje on cisnienie z przedniego rozdzielacza na tylny gdy jest większe zapotrzebowanie na olej -
w przednim rozdzielaczu są tylko dwa zawory przeciążeniowe na jednej sekcji więc główną rolę odgrywa tylny rozdzielacz gdyż on ma zawór przelewowy i regulator przepływu

przemo-new holland
Pomocnik operatora

  • Posty: 65
  • Rejestracja: 29 Mar 2015 14:33

Maszyna: New Holland LB 110

Firma: u żony :)


LB 110 Słaba hydraulika tylnego ramienia

Postprzez przemo-new holland » 25 Maj 2015 21:43

rozdzielacz tylny wyjąłem, narazie stwierdziłem zacięty zawór przeciążeniowy jednej sekcji- cały czas był otwarty na przelew czy to mogła być przyczyna usterki ?
Chcę go przed założeniem sprawdzić, podepne pod zewnętrzną pompe hydrauliczną i podłącze zegar pod każdą sekcje.Na co zwrocić uwagę co by mogło być przyczyną usterki?
Jeszcze jedno pytanie od czego są te zaworki które znajdują sie w każdym monobloku rozdzielacza w tym miejscu jak się skręca jeden monoblok z drugim czyli pomiędzy sekcjami

przemo-new holland
Pomocnik operatora

  • Posty: 65
  • Rejestracja: 29 Mar 2015 14:33

Maszyna: New Holland LB 110

Firma: u żony :)


LB 110 Słaba hydraulika tylnego ramienia

Postprzez mechanior » 31 Maj 2015 14:33

Zacięta przelewówka mogła być przyczyną braku JEDNEJ FUNKCJI.
Te zaworki między sekcjami to UKŁAD LOGICZNY odpowiedzialny za regulację przepływu i tu może być przyczyna usterki - sprawdź dokładnie stan kulek i gniazd.
Podpięcie "na stole" niewiele da jeśli nie znasz funkcji poszczególnych elementów układu.
Wielokrotnie byłem świadkiem jak klienci oddawali rozdzielacze DO SPRAWDZENIA do "wykwalifikowanych" zakładów i wracały z opinią: WSZYSTKO W PORZĄDKU a na maszynie nie działało...
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


LB 110 Słaba hydraulika tylnego ramienia

Postprzez przemo-new holland » 11 Cze 2015 11:41

witam po dłuższej przerwie
czekałem na dorobienie uszczelnień na zawory przeciążeniowe do rozdzielacza, wczoraj złożyłem i dalej kicha. podnoszenie działa na krótkim ramieniu ogólnie wszystkie funkcje działają dopóki nie pojawi się większy opór więc obstawiam teraz pompę pewnie dostała temperaturę (maszyna była spalona) dzisiaj wepnę się pod pompę zegarem chodź przydał by się przepływomierz

przemo-new holland
Pomocnik operatora

  • Posty: 65
  • Rejestracja: 29 Mar 2015 14:33

Maszyna: New Holland LB 110

Firma: u żony :)


Re: LB 110 Słaba hydraulika tylnego ramienia

Postprzez przemo-new holland » 11 Cze 2015 17:31

Podpiąłem zegar pod złącze diagnostyczne zimna koparka ciśnienie na wolnych obrotach 90 bar obroty na max cisnienie 190 bar po 10 minutach jak pompa była już gorąca
40 bar na wolnych obrotach a 140 na wysokich

przemo-new holland
Pomocnik operatora

  • Posty: 65
  • Rejestracja: 29 Mar 2015 14:33

Maszyna: New Holland LB 110

Firma: u żony :)


LB 110 Słaba hydraulika tylnego ramienia

Postprzez mechanior » 17 Cze 2015 00:38

Mało po zagrzaniu, powinno być cały czas pod 200..
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Re: LB 110 Słaba hydraulika tylnego ramienia

Postprzez przemo-new holland » 19 Cze 2015 14:36

A jakie powinna pompa dawac ciśnienie na swobodnym przeplywie czyli jak nie wykonuje żadnej pracy hydrauliką ?
Jak mamy silowniki docisku konika tylnego ramienia do ramy to tam powinno isc cały czas cisnienie a gdy chcemy zrobić przesów to zamykamy doplyw elektrozaworem. Bo jeśli olej idzie caly czas to pod jakim ciśnieniem ? Bo umnie wychodzi ze pomoa jest caly cza w pracy i wskazuje cisnienia podane powyżej

przemo-new holland
Pomocnik operatora

  • Posty: 65
  • Rejestracja: 29 Mar 2015 14:33

Maszyna: New Holland LB 110

Firma: u żony :)


LB 110 Słaba hydraulika tylnego ramienia

Postprzez mechanior » 23 Cze 2015 15:10

Ciśnienie spoczynku to około 20 bar.
Blokada jest zasilana z głównego ciśnienia albo np ze skrzyni biegów.
Zasada w pierwszym rozwiązaniu jest taka że ciśnienie na zamkach rośnie wraz ze wzrostem ciśnienia w układzie co usztywnia ramę w trakcie wykonywania jakiejkolwiek funkcji i jest to sensowne.
Jak chcesz przesunąć sanki to zamykasz dopływ z głównego przewodu z pompy i jednocześnie otwierasz odpływ z zamków na zbiornik co powoduje spadek ciśnienia, samo zamknięcie dopływu nic nie da bo olej zostanie w cylinderkach uniemożliwiając odblokowanie.
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Poprzednia Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej