no to jeszcze kwestia ceny pozostaje
a płaci się nie za podłączenie tylko za NAPRAWĘ, kalibracje lub uruchomienie pewnych funkcji, jeśli ktoś robi inaczej to jest to lekko dziwne
niektórych funkcji nie należy dotykać bo można narobić więcej szkody niż pożytku i dlatego nie powinni tego robić lamerzy, nawet ci których stać na zakup interfejsu i programu
na szczęście kosztuje to około 5000 pln, więc odsiew robi się naturalnie
taki sprzęt NIE NAPRAWI maszyny więc niewiele ci pomoże komunikat typu FUEL INJECTION PUMP SIGNAL: ABNORMAL, INTERRUPTED OR ERRATIC... liczy się jeszcze wiedza co mogło spowodować takie wskazanie, a to niestety kwestia albo cholernie drogich szkoleń albo cholernie długiej praktyki...
a przykład mam doskonały: kilka lat temu miałem PUGA PARTNERA 2.0 HDI, występował problem z przegrzewaniem silnika i klimy, byłem w 3 zakładach, wszyscy podpinali komputer, wszystkie wyniki były jednakowe, każdy naprawiał co innego, jak już się bardzo wkurwiłem to SAM wymieniłem w końcu czujnik temperatury silnika...