wibako

TECH2

Moderator: mechanior

TECH2

Postprzez kowalsr » 19 Wrz 2012 19:43

Witam. Czy ktoś się bawił tym urządzeniem? Ma ktoś rozkład pinów we wtyczce?
Piszcie po polsku! Jest różnica czy robisz komuś "Łaskę" czy "Laske" - prof. Bralczyk

Awatar użytkownika
kowalsr
Operator

Maszyna: BMW 5er


Reklama

simmet

Re: TECH2

Postprzez Jarewa » 04 Paź 2012 20:55

Przecież to zwykłe OBDII dla Opla.

Jarewa
Fachoperator

  • Posty: 2789
  • Rejestracja: 09 Sie 2006 22:04
  • Miejscowość: DOLNOSLASKIE
  • Pochwały: 56

TECH2

Postprzez kowalsr » 05 Paź 2012 19:50

Że to opel to wiem, tylko czy to hula...? Drugim problemem jest rozkład pinów we wtyczce okrągłej DLA. Trzecim i największym problemem jest cena kabelka między DLA i maszyną... (ok 1400 pln netto). Bawiłeś się tym?
Piszcie po polsku! Jest różnica czy robisz komuś "Łaskę" czy "Laske" - prof. Bralczyk

Awatar użytkownika
kowalsr
Operator

Maszyna: BMW 5er


TECH2

Postprzez mechanior » 08 Paź 2012 00:40

co to jest i na jakim protokole chodzi?
chcesz znać rozkład pinów? przeanalizuj schematy maszyn które są wyposażone w złącza diagnostyczne tego typu, zazwyczaj są doskonale opisane :faja:


btw: kowal - wstydź się - 30 sekund na googlu:

Image
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20865
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 867

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Re: TECH2

Postprzez Jarewa » 09 Paź 2012 22:39

Mu pewnie chodziło o tą wtyczkę co zaznaczyłem na czerwono.

Niestety nie znam pinologi, ale to tylko wtyczka adaptera. Wiec bedzie "+" "-" ISO K,L CAN +- SAE+-

Pewnie chodzi tobie o silniki ISUZU? Bawiłem się tylko z oplami.

Image

Jarewa
Fachoperator

  • Posty: 2789
  • Rejestracja: 09 Sie 2006 22:04
  • Miejscowość: DOLNOSLASKIE
  • Pochwały: 56

TECH2

Postprzez kowalsr » 10 Paź 2012 20:09

Dokładnie... :D Staram się ugryźć silnik ISUZU 4hk i 4jj ale ni hu hu nie daję rady. Service master nie ma pełnych danych z czujników i jest lipa. Jakieś pomysły? Jakim "fejsem" łupałeś OPLE?
Piszcie po polsku! Jest różnica czy robisz komuś "Łaskę" czy "Laske" - prof. Bralczyk

Awatar użytkownika
kowalsr
Operator

Maszyna: BMW 5er


Re: TECH2

Postprzez macius » 04 Sty 2013 22:21

a w czym to isuzu siedzi tech2 ogarnia całą grupe GM tańszym rozwiązaniem jest op-com wtyczka zaznaczona na czerwono jest do adapterów
16 pinowe OBDII/ 12 pinowe GM z rynku USA/ 10 pinowe Opel do 1995/ 10 pinowe Saab do 1994
/3 pinowe Opel / Geo/ 3 pinowe Opel .

macius
Fizol

  • Posty: 41
  • Rejestracja: 25 Gru 2012 12:20
  • Miejscowość: Lubartów-Lublin

TECH2

Postprzez mechanior » 05 Sty 2013 02:43

w JCB pewnie
więc na nic tu tester GM
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20865
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 867

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Re: TECH2

Postprzez kowalsr » 15 Sty 2013 22:57

mechanior napisał(a):w JCB pewnie
więc na nic tu tester GM

niestety nie masz racji w service manual jest TECH2...
Piszcie po polsku! Jest różnica czy robisz komuś "Łaskę" czy "Laske" - prof. Bralczyk

Awatar użytkownika
kowalsr
Operator

Maszyna: BMW 5er


Re: TECH2

Postprzez Jarewa » 16 Sty 2013 21:20

A ELM próbowałeś? bo jeżeli je rusza tech2 to i tym powinno.

Jarewa
Fachoperator

  • Posty: 2789
  • Rejestracja: 09 Sie 2006 22:04
  • Miejscowość: DOLNOSLASKIE
  • Pochwały: 56

Re: TECH2

Postprzez mechanior » 14 Lut 2013 00:30

kowalsr napisał(a):
mechanior napisał(a):w JCB pewnie
więc na nic tu tester GM

niestety nie masz racji w service manual jest TECH2...

więc każdy inny tester/czytnik obsługujący identyczny protokół komunikacyjny może pomóc
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20865
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 867

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Re: TECH2

Postprzez macius » 08 Mar 2013 19:04

odświeżę temat więc JCB z silnikami isuzu da się zdiagnozować testerem tech 2 do grupy gm nawet sprzęt do jcb nie ogarnie tyle co tech do podłączenia tego słuzy gniazdo obd2 znajdujące się gdzieś na instalacji (nie jest umieszczone jak okrągłe gniazdo tylko na instalacji od edc przyklejone taśma pcv. po niedzieli jak zrobie sterowniki to spróbuje się czymś połączyć ze sterem.

macius
Fizol

  • Posty: 41
  • Rejestracja: 25 Gru 2012 12:20
  • Miejscowość: Lubartów-Lublin

Re: TECH2

Postprzez kowalsr » 13 Mar 2013 00:24

macius napisał(a):odświeżę temat więc JCB z silnikami isuzu da się zdiagnozować testerem tech 2 do grupy gm nawet sprzęt do jcb nie ogarnie tyle co tech do podłączenia tego słuzy gniazdo obd2 znajdujące się gdzieś na instalacji (nie jest umieszczone jak okrągłe gniazdo tylko na instalacji od edc przyklejone taśma pcv. po niedzieli jak zrobie sterowniki to spróbuje się czymś połączyć ze sterem.

HEHEHEHEHE mamy wspólnych znajomych :faja:
Pozdrawiam.
Piszcie po polsku! Jest różnica czy robisz komuś "Łaskę" czy "Laske" - prof. Bralczyk

Awatar użytkownika
kowalsr
Operator

Maszyna: BMW 5er


Re: TECH2

Postprzez macius » 13 Mar 2013 16:40

Czemu twierdzisz że wspólnych znajomych czyżbyś znał temat tego JCB

macius
Fizol

  • Posty: 41
  • Rejestracja: 25 Gru 2012 12:20
  • Miejscowość: Lubartów-Lublin

TECH2

Postprzez rafalekagi » 13 Mar 2013 19:10

Panowie spokojnie jest wytłumaczenie.
Reset i dopisać sek.

rafalekagi
Nowicjusz

  • Posty: 4
  • Rejestracja: 17 Cze 2008 21:10
  • Miejscowość: Koło

TECH2

Postprzez mechanior » 14 Mar 2013 22:19

nabijasz posty? bo twoja wypowiedź nie bardzo ma sens
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20865
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 867

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Re: TECH2

Postprzez kowalsr » 19 Mar 2013 23:23

macius napisał(a):Czemu twierdzisz że wspólnych znajomych czyżbyś znał temat tego JCB

Temat tego JCB jest mi bardzo dobrze znany hehehhehehe :D
A w dodatku mamy tych samych znajomych na "siczy zaporowskiej zwanej łosińcem" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
PS. Możesz podesłać fotki tego gniazda i gdzie ono się znajduje?
Piszcie po polsku! Jest różnica czy robisz komuś "Łaskę" czy "Laske" - prof. Bralczyk

Awatar użytkownika
kowalsr
Operator

Maszyna: BMW 5er


Re: TECH2

Postprzez macius » 21 Mar 2013 08:56

no jaki ten świat mały fotki zrobię jak tam pojadę jeszcze raz bo musze dokończyć arcydzieło

macius
Fizol

  • Posty: 41
  • Rejestracja: 25 Gru 2012 12:20
  • Miejscowość: Lubartów-Lublin

TECH2

Postprzez kowalsr » 21 Mar 2013 21:25

Zrobiłeś już stera? Dostałeś stabilizatory?
Piszcie po polsku! Jest różnica czy robisz komuś "Łaskę" czy "Laske" - prof. Bralczyk

Awatar użytkownika
kowalsr
Operator

Maszyna: BMW 5er


Re: TECH2

Postprzez macius » 22 Mar 2013 20:15

sterownik zrobiony nie stabilizatory tylko tranzystory padły ale koparka odpalona w trybie awaryjnym czekam na jeden układ bo jazda nie działa znaczy nie skręca tylko przód i tył .

macius
Fizol

  • Posty: 41
  • Rejestracja: 25 Gru 2012 12:20
  • Miejscowość: Lubartów-Lublin

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej