19 Wrz 2012 19:43
Witam. Czy ktoś się bawił tym urządzeniem? Ma ktoś rozkład pinów we wtyczce?
04 Paź 2012 20:55
Przecież to zwykłe OBDII dla Opla.
05 Paź 2012 19:50
Że to opel to wiem, tylko czy to hula...? Drugim problemem jest rozkład pinów we wtyczce okrągłej DLA. Trzecim i największym problemem jest cena kabelka między DLA i maszyną... (ok 1400 pln netto). Bawiłeś się tym?
08 Paź 2012 00:40
co to jest i na jakim protokole chodzi?
chcesz znać rozkład pinów? przeanalizuj schematy maszyn które są wyposażone w złącza diagnostyczne tego typu, zazwyczaj są doskonale opisane
btw:
kowal - wstydź się - 30 sekund na googlu:
09 Paź 2012 22:39
Mu pewnie chodziło o tą wtyczkę co zaznaczyłem na czerwono.
Niestety nie znam pinologi, ale to tylko wtyczka adaptera. Wiec bedzie "+" "-" ISO K,L CAN +- SAE+-
Pewnie chodzi tobie o silniki ISUZU? Bawiłem się tylko z oplami.
10 Paź 2012 20:09
Dokładnie...
Staram się ugryźć silnik ISUZU 4hk i 4jj ale ni hu hu nie daję rady. Service master nie ma pełnych danych z czujników i jest lipa. Jakieś pomysły? Jakim "fejsem" łupałeś OPLE?
04 Sty 2013 22:21
a w czym to isuzu siedzi tech2 ogarnia całą grupe GM tańszym rozwiązaniem jest op-com wtyczka zaznaczona na czerwono jest do adapterów
16 pinowe OBDII/ 12 pinowe GM z rynku USA/ 10 pinowe Opel do 1995/ 10 pinowe Saab do 1994
/3 pinowe Opel / Geo/ 3 pinowe Opel .
05 Sty 2013 02:43
w JCB pewnie
więc na nic tu tester GM
15 Sty 2013 22:57
mechanior napisał(a):w JCB pewnie
więc na nic tu tester GM
niestety nie masz racji w service manual jest TECH2...
16 Sty 2013 21:20
A ELM próbowałeś? bo jeżeli je rusza tech2 to i tym powinno.
14 Lut 2013 00:30
kowalsr napisał(a):mechanior napisał(a):w JCB pewnie
więc na nic tu tester GM
niestety nie masz racji w service manual jest TECH2...
więc każdy inny tester/czytnik obsługujący identyczny protokół komunikacyjny może pomóc
08 Mar 2013 19:04
odświeżę temat więc JCB z silnikami isuzu da się zdiagnozować testerem tech 2 do grupy gm nawet sprzęt do jcb nie ogarnie tyle co tech do podłączenia tego słuzy gniazdo obd2 znajdujące się gdzieś na instalacji (nie jest umieszczone jak okrągłe gniazdo tylko na instalacji od edc przyklejone taśma pcv. po niedzieli jak zrobie sterowniki to spróbuje się czymś połączyć ze sterem.
13 Mar 2013 00:24
macius napisał(a):odświeżę temat więc JCB z silnikami isuzu da się zdiagnozować testerem tech 2 do grupy gm nawet sprzęt do jcb nie ogarnie tyle co tech do podłączenia tego słuzy gniazdo obd2 znajdujące się gdzieś na instalacji (nie jest umieszczone jak okrągłe gniazdo tylko na instalacji od edc przyklejone taśma pcv. po niedzieli jak zrobie sterowniki to spróbuje się czymś połączyć ze sterem.
HEHEHEHEHE mamy wspólnych znajomych
Pozdrawiam.
13 Mar 2013 16:40
Czemu twierdzisz że wspólnych znajomych czyżbyś znał temat tego JCB
13 Mar 2013 19:10
Panowie spokojnie jest wytłumaczenie.
Reset i dopisać sek.
14 Mar 2013 22:19
nabijasz posty? bo twoja wypowiedź nie bardzo ma sens
19 Mar 2013 23:23
macius napisał(a):Czemu twierdzisz że wspólnych znajomych czyżbyś znał temat tego JCB
Temat tego JCB jest mi bardzo dobrze znany hehehhehehe
A w dodatku mamy tych samych znajomych na "siczy zaporowskiej zwanej łosińcem"
PS. Możesz podesłać fotki tego gniazda i gdzie ono się znajduje?
21 Mar 2013 08:56
no jaki ten świat mały fotki zrobię jak tam pojadę jeszcze raz bo musze dokończyć arcydzieło
21 Mar 2013 21:25
Zrobiłeś już stera? Dostałeś stabilizatory?
22 Mar 2013 20:15
sterownik zrobiony nie stabilizatory tylko tranzystory padły ale koparka odpalona w trybie awaryjnym czekam na jeden układ bo jazda nie działa znaczy nie skręca tylko przód i tył .
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.