18 Cze 2013 23:22
tylko po co budować układy które już są?
nie uważacie że to wyważanie otwartych drzwi?
chyba że w celach kolekcjonersko-badawczych...
wystarczy przeanalizować budowę jakiejkolwiek podobnej, sprawdzonej i popularnej maszyny
podjedź do kogokolwiek i z tabliczek odczytaj parametry... ale ja to chyba już napisałem...
18 Cze 2013 23:48
mechanior, masz rację można, ale to tylko w przypadku doboru silnika do przesiewacza, taśmociągów itp. Co do kruszarki wątpie żeby ktoś miał taką albo chciał ją tylko pokazać w celu "żebym spisał sobie dane z tabliczki". Spalę mój pomysł ale chodzi mi o taką maszynę ale mniejszej wydajności bardziej realną na nasz krajowy rynek
http://www.bh-ruda.pl/metso/produkty/kr ... k-lt300gpb W tym moim Schaeffie siedzi sobie motor A6VM 107 o chłonności 38,5cm3, napędza całą jazdę w ładowarce 6 tonowej. Wczoraj został wymontowany w celu regeneracji bo płyta skończyła swój żywot.
19 Cze 2013 00:15
no to nie masz co udawać tylko pytaj tutaj, na forum, użytkownika BH RUDA jakie parametry ma napęd takiej maszyny...
06 Maj 2023 14:01
Panowie. Jak z tymi pompami jest. Silnik 1.6 d 54 km pompa 20cm3 przełożenie 1:1 bije 150 bar i gasnie. Za dużą pompa do takiego silnika? To co z tymi obliczeniami?
10 Maj 2023 20:47
Jeśli to maszyna SAM napędzana silnikiem z samochodu to może brak odśrodkowego regulatora obrotów?
Jeżeli przełożenie 1:1 to pewnie pracuje na obrotach nominalnych pompy (1500), a wtedy moc i moment silnika spalinowego zwykle jest nieco mniejsza. Ale pompa niewielka i ciśnienie też więc coś jest nie tak.
30 Maj 2023 23:07
silnik z golfa?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.