Przełącz do głównego szablonu
Wyślij odpowiedź

Deutz f3l

12 Sie 2016 21:34

No jest jest , przyjrzałem się jej dokładnie i jest okopcona na 1/3 obwodu .......

Deutz f3l

12 Sie 2016 22:30

No i tam leży wina. Tym miejscem wyrzucała spaliny a gdzie była szczelna to kolor był pewnie dosyć jasny. :piwo:

Deutz f3l

13 Sie 2016 00:55

Uszczelka nie pęka w tym silniku. Widać tylko opopcenie.

Deutz f3l

17 Wrz 2016 20:24

I jak udało się ?

Deutz f3l

17 Wrz 2016 21:38

Udało się , chodzi . Przy okazji okazało się że rozsypał się wentylator chłodzący silnik . Cena kosmos , po poszukiwaniach okazało się że wentylator od wladimirca mantakie same wymiary , koszt kilkanaście zł. Wykroczenie tulejki , spasowanie i chodzi . Dziękuję wszystkim za rady , są naprawdę istotne .

Deutz f3l

17 Wrz 2016 22:24

Planowałeś głowice? Jaką grubość uszczelki miałeś ? A w komplecie jest jeszcze jedna uszczelka taka cieniutka , wiesz w które miejsce przychodzi?

Deutz f3l

17 Wrz 2016 22:33

nie planowałem , bo w zasadzie nie jest to możliwe poniewaz uszczelka wchodzi w zagłębienie i nie zabardzo jest jak to zrobić . Dotarłem ją jedynie na pastę do docierania zaworów . Ta cienka uszczelka to jest pod cylinder z tego co wiem . Uszczelkę dałem 1.4 choć stara była 1.2 . Tak wymyśliłem ..... / możecie ganić / przy okazji oczywiście nowe śruby głowic , regulacja zaworów ( chodzi dużo ciszej ) i wymiana jednej osłony laski zaworów / uszkodziłem ją sam / . W zasadzie więcej rozbierania osłon itd niż samej roboty przy uszczelkach . Wymieniłem wszystkie trzy . Pod kolektorami uszczelki zostały stare . Byłem pod wrażeniem że wszystkie śruby tak ładnie się odkręciły / i żadna nie została :D / . Nie jestem specjalistą od takich rzeczy ale jak masz jakieś pytania a ja będę znał odpowiedź to chętnie pomogę . Mi też pomagają ludzie z forum .

Deutz f3l

18 Wrz 2016 01:17

Wszystkie trzy? Pod trzema glowicami? Da się głowice wyrównać ale to musi być dobry fachowiec i który posiada frezarkę. Mi też wydmuchała uszczelke (tak sam silnik tylko 5 tłoków i pracuje w koparce). Musiałem dać do wyrównania głowice bo była tak wyklepana że był próg. Czyli ta cieniutka uszczelka w zasadzie nie była potrzebna?.

Deutz f3l

18 Wrz 2016 08:42

Wymieniłem pod każdą głowica , na początku był plan wymiany tylko pod jedną ale tak : uszczelki tanie , rozbieranie osłon i tak trzeba zrobić więc postanowiłem wymienić wszystkie . Tej cienkiej też nie używałem . Co do planowania to pewnie da się to zrobić ale nie było takiej potrzeby więc nie szukałem fachowca .

Deutz f3l

18 Wrz 2016 08:51

No tak jak głowice były ok to po co ruszać :D . A na następnych dwóch tłokach po rozebraniu było widać na uszczelkach ślady nieszczelności?

Deutz f3l

18 Wrz 2016 16:15

Nie , pozostałe były ok. Ale za jednym zamachem zrobiłem na nowych śrubach i tyle .
Wyślij odpowiedź