wibako

Ciężarowe z Anglii

Nie kopie, a jeździ po budowie? - tutaj jego miejsce.

Ciężarowe z Anglii

Postprzez smyk555 » 16 Cze 2007 22:22

Panowie!
Tak sobie mysle o sprowadzeniu wywrotu z Anglii.
Cos juz widziałem na forum o tym ale to jedno moze dwa zdania.
czytam patrze porownuje ceny i wychodzi nawet kozystnie
ale...
i tu sie zaczyna...

co sadziceie o ciezarowych z Anglii, co słyszeliscie a co sami wiecie

ja rozmawialem z kolega maił dafa 85cf 8x4 1S i ma kilka styer-ów jak wjechal w teren to mosty pozrywał mowił ze smaochod bez połówek i bez (chyba jesli pomylilem poprawcie ) zwolnic?? ze w teren do bani ale na drogi rewela ale nie to co styer :)
2 kolo ma leyland-dafa55 1S i z przyjemnoscia by go sprzedal taka sama sytuacja jak jedzie droga to i 10m3 klincu bierze ale w teren max 5.
ponoc nie sposob znalezc w angli czegos 4x4 6x6 8x8 nie ma i już.

mam nadzieje ze sie wlaczycie do dyskusji i zapraszam

smyk555
Fizol

  • Posty: 41
  • Rejestracja: 15 Sie 2006 04:08
  • Miejscowość: BiłGoRaj

Reklama

simmet

Postprzez rafik » 17 Cze 2007 11:52

jest , moj byly pazerniak kupil wywrotke 8x8 z angli , to bylo chyba volvo fh 12 za same przerobienie ukladow dal cos kolo 20 tys zl :mrgreen: ale ogolnie ciezarowka wygladala , jakby tylko sol nia wozili , rdza wszedzie , farba nawet z kabiny odchodzila , i podlogi od razu do roboty byly , ale za 97 rok z hds i wywrotem razem , dal 70 tys .
Gdzie diabeł nie może , tam wozidło pośle ;)

rafik
Operator

  • Posty: 479
  • Rejestracja: 09 Lut 2007 18:58
  • Miejscowość: ostrołęka

Maszyna: ATLAS 1404


Postprzez Waldemar » 17 Cze 2007 12:38

...
Ostatnio edytowany przez Waldemar, 23 Wrz 2008 08:40, edytowano w sumie 1 raz

Waldemar
Młodszy operator

  • Posty: 108
  • Rejestracja: 10 Kwi 2006 20:21
  • Miejscowość: Pomorze

Postprzez tomec » 17 Cze 2007 16:41

podobno ciezko dobrac czesci do nich bo maja nietypowe wejscia na klucz jak 6,5 a nie 7 jak u nas i jest bieda z czesciami

Awatar użytkownika
tomec
Fachoperator

  • Posty: 936
  • Rejestracja: 20 Kwi 2007 19:16
  • Miejscowość: Ye2bne

Postprzez Waldemar » 18 Cze 2007 08:52

Nie marki wystepujące na kontynencje UE maja takie same klucze i gwinty tzn METRYCZNE. No ale Leylandy i ich FOderny ERF maja juz calowe... ale naszczescie ich sie nie przerabia... :d

Waldemar
Młodszy operator

  • Posty: 108
  • Rejestracja: 10 Kwi 2006 20:21
  • Miejscowość: Pomorze

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej