wibako

Silnik Deutz spaliny po remoncie

Nie kopie, a jeździ po budowie? - tutaj jego miejsce.

Silnik Deutz spaliny po remoncie

Postprzez harry5 » 22 Gru 2011 17:15

Mam taki problem. W kilku maszynach posiadam silnik Deutz KHD BF6l-913 [109kW]. Często po jakimś czasie silniki te oddaje do remontu kapitalnego po czym wracają na swoje miejsce do maszyny. Po remoncie wszystko ładnie, pięknie, silniki suche, mają swoją moc, ładnie palą, ładnie gasną. Niestety nie wiem co powoduje, że taki silnik wydaje spaliny mocno gryzące w oczy. Spaliny nie mają jakiegoś ewidentnie innego koloru, czy też nie dymią szczególnie, ale wystać przy nich się nie da. Gdzie poszukiwać przyczyny lub jakiegoś błędu montażowego? Może ktoś z was przerabiał już ten temat?
Pozdrawiam

harry5
Nowicjusz

  • Posty: 13
  • Rejestracja: 17 Lis 2011 18:16

Reklama

simmet

Silnik Deutz spaliny po remoncie

Postprzez mechanior » 25 Gru 2011 18:34

przyczyną powstawania takich spalin mogą być inne warunki spalania paliwa po remoncie
zwiększona kompresja, szczelność i szybkość reakcji zaworów, ciśnienie, moment i jakość wtrysku paliwa, tworzenie się grubego filmu olejowego na powierzchni cylindra (nowego lub po honowaniu) który ulega potem spaleniu w komorze spalania a nawet pozostałości oleju i płynów w silniku po demontażu i montażu
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20870
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 867

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej