Witam oddałam zagęszczarkę na gwarancji do serwisu. Używana była nie wiele razy a same problemy. Od samego początku był problem z paskiem, spadał potem głośno stukała w końcu się urwał. Został uszkodzony wał czy jak się to nazywa (to co się na tym obraca pasek) Serwisant nie uznał gwarancji gdyż powiedział ze maszyna była rozbierana. Oczywiście ze była rozbierana bo była juz na serwisie tylko ze robił to serwis na miejscu teraz odesłał serwis ją dalej do innego serwisu. Stwierdzili że nie będą koło niej robić. Mam wpis w gwarancji ze był wymieniany pasek. Jakich argumentów mam użyć żeby serwis uznał gwarancje? Pan z serwisu powiedział ze maszyna jest "wytłuczona dużo" cokolwiek miał na myśli. W maszynie zaczął wyskakiwać bieg do przodu, poza tym wizualnie i reszta była ok. Jak mogę się bronić? a jeśli nie uzna tej gwarancji (ma się ze mną skontaktować rano) mogę wystosować jakieś pismo czy co? Proszę o poradę
renata720 napisał(a):Jakich argumentów mam użyć żeby serwis uznał gwarancje ?
Dobrym argumentem w takich sprawach jest Rzecznik Praw Konsumenta. Przedzwoń powołaj się na niego i powinno dać radę. Skoro masz wpisy, że to oni dokonywali napraw to zachowują się po prostu nie profesjonalnie.