Nie kopie, a jeździ po budowie? - tutaj jego miejsce.
13 Lut 2014 20:14
Koledzy powracam do tematu. Ciekawi mnie to jaki wpływ miało ominięcie chłodnicy, dlaczego w pewnym stopniu pomagało. Walczę z podobną skrzynią 6wg180 z funkcją lock-up. Skrzynia zamontowana w żurawiu. Problem polega na tym że słabo ciągnie do momentu kiedy nie załączy się funkcja lock-up. Dzieje się tak na każdym biegu do przodu i do tyłu. Żeby się rozpędzić do momentu zalączenia potrzebuję najlepiej drogę z górki. O wyjeździe z miękkiego terenu nie ma szans nawet nie zaboksują koła. Ciśnienie na pulpicie 15 bar, zmiennik converter rozebrany i żadnych oznak zużycia. Dlatego zaciekawiło mnie ominięcie chłodnicy. Czy faktycznie może mieć coś na rzeczy. Nie wiem jaki wpływ może mieć filtr oleju na moc ciągu, Czy przypchany filtr może tak oddziaływać na jazdę, skoro przy załaczeniu lock-up jedzie jak złoto i mocy, ani obrotów silnika nie brakuje.
13 Lut 2014 20:53
Ominięcie chłodnicy miało na celu sprawdzenie czy nie jest przytkana o ile pamiętam dobrze. U mnie okazała się ok, a problemem były za niskie obroty silnika. Teraz maszyna śmiga aż miło.
Proponuję ci założyć nowy temat i opisać dobrze problem.
13 Lut 2014 22:00
lock-up to jeśli się nie mylę to blokowanie konwertera specjalną tarczą cierną tak?
13 Lut 2014 22:08
TRANSKOP81 napisał(a):lock-up to jeśli się nie mylę to blokowanie konwertera specjalną tarczą cierną tak?
Tak. Jest w zmienniku specjalna tarcza.
14 Lut 2014 00:33
to się nie dziw że wtedy dobrze jeździ...
14 Lut 2014 09:36
więc strat mocy należy szukać w zmienniku
14 Lut 2014 11:46
sochpol napisał(a):Czy przypchany filtr może tak oddziaływać na jazdę, skoro przy załaczeniu lock-up jedzie jak złoto i mocy , ani obrotów silnika nie brakuje.
Filtr oczywiście za zmiennikiem? Jeżeli jest w instalacji zawór by-pass (zabezpieczający rozerwanie filtra ) mógł się otworzyć, złapał zanieczyszczenie, już jest stale w pozycji otwartej, spowodowało to obniżenie poziomu oleju w zmienniku, o ile konstrukcja przekładni na to pozwala(zbiornik oleju niżej od
zmiennika.
14 Lut 2014 12:17
Wydzieliłem posty do nowego tematu. Łatwiej będzie go odnaleźć fachowcom.
Kolego sochpol pamiętaj, że nie podpinamy się pod stare tematy. Regulamin forum mówi: NOWY PROBLEM=NOWY TEMAT.
23 Lut 2014 21:34
Witam
Ja mam 6wg200 i po remoncie jak kupiłem tańszy olej to nie szło jechać. nie ma co oszczędzać.
Tarczki są dobrze założone? są różne grubości w każdym koszu inna konfiguracja z tego co pamiętam różnica w sumie nie wielka bo 3-4mm ale może ślizgać.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.