Strona 1 z 1

schaffer 440 uklad jezdny

PostWysłany: 16 Lut 2014 19:31
przez schaffer440
Marka i model maszyny: schaffer 440
Rok produkcji: 1992

Witam zacne grono.
Rozgladałem sie po sieci w podobnym temacie ale niestety nic konkretnego nie znalazłem. Jestem od roku posiadaczem ładowarki przegubowej wymienionej w tytule i niestety z kazdym dniem zaczyna ona coraz słabej jezdzić, nie ma prawie wcale uciagu, byle prog stanowi przeszkode. Zastosowano w niej pompe oraz silnik tłoczkowy o numerach SMF1/038B5M, SPV1/038 B5M. Czy jest sens regenerowanie tych podzespołow czy lepiej poszukac czego o podobnych parematrach?

schaffer 440 uklad jezdny

PostWysłany: 16 Lut 2014 22:43
przez Coval
Z regeracją może być problem. Tylko nieliczne firmy w polsce robią to dobrze. Jaką jest temperatura oleju kiedy słabo jeździ? Zrób diagnostykę przekładni.

schaffer 440 uklad jezdny

PostWysłany: 17 Lut 2014 00:17
przez schaffer440
Ten model nie posiada czujnika temperatury. Jednak nawet na zimnym sa problemy, gdy napotyka przeszkodę zaczyna "wyć", ale z trudem się porusza,a o "zamieleniu" kołami nie ma mowy.

schaffer 440 uklad jezdny

PostWysłany: 23 Lut 2014 02:15
przez mechanior
jazda w obydwie strony jest jednakowa?
może trzeba zacząć od zaworów nadmiarowych na pompie?

schaffer 440 uklad jezdny

PostWysłany: 28 Lut 2014 23:14
przez schaffer440
Wcześniej jeszcze dało się czuć ze jednak do tyłu działa ona nieco lepiej, ale teraz ta różnica zupełnie jest niewyczuwalna. A tak btw. czy istnieje możliwośc samodzielnego kupna wnętrzności i wymiana ich w warunkach domowych czy jedynie serwis jest w stanie poprawnie ja złożyć.

Znalazłem w pdf coś nieco o tej pompie http://powersolutions.danfoss.com/stell ... 699629.pdf

A tak wygląda gdy ja rozebrałem https://plus.google.com/106277447284193 ... banner=pwa

Re: schaffer 440 uklad jezdny

PostWysłany: 01 Mar 2014 03:39
przez Coval
Na talerzu widoczne jest zużycie. Co do stanu tłoczków, ciężko stwierdzić ze względu na słabą jakość zdjęć. Zrób dokładniejsze zdjęcia tłoczków oraz obudowy cylinderków, w szczególności od wewnątrz. Wykonałeś diagnostykę przed rozbiórka? Być może jest inna przyczyna. Np zanieczyszczony filtr ciśnieniowy, nieszczelny zawór by-pass, niesprawne sterowanie.