Nie kopie, a jeździ po budowie? - tutaj jego miejsce.
13 Mar 2016 16:46
Marka i model maszyny: Flottmann werke / Flottair 648
Rok produkcji: 1986
Witam. Jest to pierwszy mój post na tym forum .
Potrzebuję info na temat kompresora Flottair 648 , silnik DEUTZ ( nie wiem jaki model brak tabliczki , 3 cylindry , rozrząd na kołach , chłodzony powietrzem ) prawdopodobnie F3L912 lub F3L812 .
Oraz potrzebuję rady jaki olej lejecie do takich silników ?
A może posiada ktoś instrukcję takiego kompresora ......
Z góry dziękuję za każde info .
14 Mar 2016 16:59
Olej dowolny klasy przynajmniej CD. Więc każdy dzisiejszy.
23 Mar 2016 14:32
Przepraszam za może infantylne pytanie ale taki zwykły 15W40 min. klasy CD ???
Nie ma znaczenia że chłodzony powietrzem ??
Co ile powinno się wymieniać taki olej ??
23 Mar 2016 14:34
Co 250h.
Tu masz sporo informacji o olejach.
viewtopic.php?f=23&t=24892&hilit=skrzynia
26 Mar 2016 02:11
malinamalina13 napisał(a):Przepraszam za może infantylne pytanie ale taki zwykły 15W40 min. klasy CD ???
Nie ma znaczenia że chłodzony powietrzem ??
Konstrukcja z przed pół wieku to i olej równie sędziwy, nie?
26 Mar 2016 09:00
Tatry chodziły na CC i też powietrzem chłodzone. Ten silnik też na CC będzie pracować, tylko wymiany częstsze.
26 Mar 2016 11:18
Ja rimule R4 leje do takich silników.
26 Mar 2016 15:41
Na obecną chwilę zalałem Turdusa .... Zobaczę co i jak w razie czego wymienię .
Teraz przynajmniej wiem że potrzebuję 9 litrów .
Ale mam jeszcze jeden mały problem , odpalam kompresor wszystko jest ok , gdy przełączam go na "pracę" momentalnie bije do 8 bar ale gdy otwieram zawór z powietrzem to ciśnienie spada do 4 bar . Na 99% ktoś poprzestawiał mi ustawienie jakiegoś zaworu . Tylko za chiny nie mogę dojść którego . Boję się że jak będę kręcił wszystkimi na pałę to może być tylko gorzej .
28 Mar 2016 02:55
Chyba normalne że po dokręceniu zaworu spada ciśnienie, jak nic nie jest podłączone i powietrze idzie w powietrze...
28 Mar 2016 16:09
Przepraszam ale chyba rzeczywiście nie przemyślałem swojej wypowiedzi .....
29 Mar 2016 01:06
mechanior napisał(a): i powietrze idzie w powietrze...
Masz rację ale dziwnie to brzmi.
Gazu dodaje na max, przepustnicę otwiera do końca. to jest dobrze. A zawór minimalnego ciśnienia działa. Zachowójąc ćiśnienie do smarowania sprężarki.
29 Mar 2016 19:08
No to mam jeszcze jedno pytanko . Czy to możliwe że w tym silniku nie ma świec/y żarowej ? Bo nic tam takiego nie widziałem , nie ma tez żadnej kontrolki a silnik odpala normalnie ....
29 Mar 2016 19:35
Tylko wersja W miała świeczki. Pozostałe opcjonalnie płomieniówkę. Ten silnik sprawny do -30 zagada bez problemu.
06 Kwi 2016 22:49
To jeszcze jedno pytanko . Zawory 0.15 ? Zarówno wydech jak i ssący ?
11 Kwi 2016 09:35
Przydatna strona.
Fajne, precyzyjne opisy. Mało jest takich miejsc, a co najważniejsze, brakuje też często skutecznych odpowiedzi co i jak, tu faktycznie można znaleźć ciekaw wnioski.
s
12 Kwi 2016 00:46
Przecież to strona z naszego forum, kpisz czy o drogę pytasz?
12 Kwi 2016 22:55
mechanior...ale za to jaka reklama ))
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.