wibako

obsługa COMMON RAIL w koparkach

Nie kopie, a jeździ po budowie? - tutaj jego miejsce.

obsługa COMMON RAIL w koparkach

Postprzez suru » 09 Lip 2008 15:25

mam pytanko do mojej pracy magisterskiej o koparkach.


Co zrobić w przypadku zapowietrzenia układu zasilania common raillu lub po wymianie jakiegoś elementu w układzie zasilania common rail w koparkach.

czy taki układ sam się odpowietrza czy są tam jakieś pompki, jeżeli tak to ile jest takich pompek odpowietrzających w układzie i w jakiej kolejności się odpowietrza? A może terzeba wezwać pomoc z serwisu.

Drugie pytanko, w jaki sposób wymienia się albo czyści filtry (wstępny, "filtry właściwe")wukładach common rail.


I tak już z zwykłej ciekawości jak to wygląda w samochodach?



Bedę wdzięczny za pomoc. :D
suru

suru
Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 04 Maj 2008 19:53
  • Miejscowość: Przemyśl

Reklama

simmet

Postprzez LUKS » 12 Lip 2008 21:55

Witam

Musze powiedzieć że nieco mnie rozbawiłeś Twoim zapytaniem:)a mianowicie "mam pytanko do mojej pracy magisterskiej o koparkach" a więc skoro piszesz pracę magisterską to musiałeś studiować:) skoro o silnikach to pewnie na jakimś wydziale mechanicznym:) To powiedz mi jak to jest że wżyciu nie widziałeś na oczy układu wtryskowego common raill :?: a żeby było śmiesznie masz zamiar pisać prace MAGISTERSKĄ na ten temat i zapewne obronić się czego oczywiście życzę ale jest to bardzo dziwne dla mnie i przerażające.

Pozdrawiam

LUKS
Nowicjusz

  • Posty: 16
  • Rejestracja: 05 Lip 2008 07:14
  • Miejscowość: Opole

Postprzez zabekexpress » 14 Lip 2008 20:54

he he zgadzam się z przedmówcą... a common rail zanim znalazł zastosowanie w maszynach najpierw stosowany był w samochodach... :crazy:
Lubię to co robie- robie to co lubię

nie jestem dobrym operatorem...tylko dlatego że jestem bardzo dobrym

FIAT-HITACH NEW HOLLAND...porobisz nimi
zrozumiesz czemu tak je lubię

Awatar użytkownika
zabekexpress
Pomocnik operatora

  • Posty: 75
  • Rejestracja: 22 Mar 2008 11:05
  • Miejscowość: Błonie

Postprzez EDEK » 15 Lip 2008 19:49

Jak tak dużo wiecie gdzie miał pierwsze zastosowanie to czemu nie odpowiecie koledze na pytanie, bo podejrzewam że jesli byście mieli w swojch maszynach raila to byście dzwonili do serwisu żeby go odpowietrzyć.Pozdrawiam serwis KOMATSU

EDEK
Pomocnik operatora

  • Posty: 57
  • Rejestracja: 09 Gru 2007 12:27
  • Miejscowość: Lublin

Postprzez Andrexxxx » 18 Lip 2008 22:56

Do odpowietrzenia układu paliwowego CR nie jest potrzebny serwis i jest to dziecinnie proste. Więcej wiadomości wystarczy poszukać w necie albo zostać operatorem koparki.
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż przyszedł jeden który o tym nie wiedział..i to zrobił.

http://www.sp2kfl.org/

.

Awatar użytkownika
Andrexxxx
Operator

  • Posty: 357
  • Rejestracja: 02 Sty 2008 16:25
  • Miejscowość: Kujawsko-Pomorskie

Postprzez EDEK » 19 Lip 2008 09:03

Kolego wszyscy robicie wywody kto jest najmądrzejszy to czemu koledze Suru nie wytłumaczysz tego, a następna rzecz operatorem jestem już 10 lat.
Ostatnio edytowany przez EDEK, 19 Lip 2008 17:51, edytowano w sumie 1 raz

EDEK
Pomocnik operatora

  • Posty: 57
  • Rejestracja: 09 Gru 2007 12:27
  • Miejscowość: Lublin

Postprzez suru » 20 Lip 2008 13:10

Jeżeli chodzi o internet to szukałem kolego chyba przez 7 godzin i dowiedziałem się tylko tyle że mozna odpowietrzyć pompkę zasilającą ale już nic nie piszą na temat odpowietrzanai pomp wysokiego ćisnienia i samej szyny.

Dzięki za cenną pomoc koledzy

i przepraszam za kłopot
suru

suru
Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 04 Maj 2008 19:53
  • Miejscowość: Przemyśl

Odpowiedź

Postprzez Łośsuperktoś » 18 Sty 2010 11:07

Jeżeli chodzi o odpowietrzanie systemu Common Rail po wymianie filtra paliwa, to w większości pojazdów nie ma problemu i wykonuje się to podobnie jak w starszych systemach.
Mogą co prawda wystapić problemy, kiedy system nie posiada pompki zasilającej elektrycznej, tylko mechaniczną (np. niektóre silnika mercedesa) wtedy należy przepompować paliwo pompką podciśnieniową. Jeżeli w zbiorniku jest pompa elektryczna to problemu z reguły nie ma.
Jedna jest sprawa ważna, jeżeli "uparty" mechanik będzie długo kręcił rozrusznikiem a system nie będzie odpowietrzony, to może to spowodować uszkodzenie wtryskiwaczy (wtryskiwacze pracują na sucho). Jak system jest firmy Bosch to problem ten występuje rzadko, ale przy układzie Delphi to jest bardzo częste zjawisko. Więcej też można się dowiedzieć na stronie:
Wtryskiwacze Common Rail

Łośsuperktoś
Nowicjusz

  • Posty: 4
  • Rejestracja: 10 Gru 2009 16:13
  • Miejscowość: koło Rzeszowa

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej