Już edytowałem.
-- 05 Sie 2018 11:11 --
Już po zakupach,tamten z pierwszego postu nie rokował,że ożyje. Jest mniejszy Takraf DFG 1002/N
Się pochwalę,można się nabijać i szydzić.
https://www.youtube.com/watch?v=00MRSg2wpuw Na pewno go wyremontuję,jak inne sprzęty uwiecznione na moim kanale.
-- 08 Sie 2018 13:45 --
Pozmieniałem wszystkie węże w ukł. paliwowym i w trakcie wymiany (a po uprzednim umyciu) zauważyłem króciec na pompie wtryskowej.Mały taki na śrubkę drążoną M8 przykręcony do korpusu pompy wtryskowej,poniżej osi wałka z krzywkami. Podłączyłem wężykiem owy króciec poprzez trójnik z wężem powrotnym ON z filtra do zbiornika.
-Myślę sobie będzie dobrze,ale nie. Jak zacząłem odpowietrzać układ pompując ręczną pompką,to tak napompowałem,że z odpowietrznika pompy wtryskowej zaczął wypływać ON -pewnie przez ten króciec zalałem całą pompę.
Regulator obrotów ma swój odpowietrznik/wlew oleju,korek kontrolny i korek spustowy. Z tego wnioskuję,że ma oddzielne smarowanie niepowiązane z pompą wtryskową. W pompie wtryskowej jest tylko odpowietrznik i ten mały króciec,nie ma żadnego korka spustowego,ani kontroli poziomu oleju. Czy pompa może być w jakiś sposób smarowana ON,który przez jakieś wewnętrzne(fabryczne?) przecieki ją smaruje,a nadmiar pokapuje z tego króćca?
Silnik to Robur 2NVD.
Czy tak ma być,żeby ON kapał na ziemię?