04 Gru 2018 21:48
05 Gru 2018 00:20
12 Gru 2018 22:30
24 Gru 2018 03:13
24 Gru 2018 15:17
24 Gru 2018 15:28
03 Sty 2019 21:59
mumin700 napisał(a):Tak jak pisze mechanior, aktuatorem steruje ECU za pośrednictwem potencjometru przepustnicy. Do kalibracji trzeba się połączyć z wózkiem interfejsem. Do ECU aktuator połączony jest poprzez pin 6, 38,43. Sprawdziłbym jeszcze czujnik pochylenia płyty regulacyjnej w pompie hydraulicznej i czujnik prędkości.
zeppelin zm 15 napisał(a):Albo przerobić gaz na linkę
05 Sty 2019 00:43
05 Sty 2019 22:30
mumin700 napisał(a):Dwa przewody od aktuatora mają być luźne (3,4). Aktuator ma być połączony z ECU przez te piny, które podałem wcześniej, sprawdziłeś to? Po za tym ma do niego być połączony plus i minus.
Jasno zielony -pin43
Fioletowy- pin6
czerwono-szary- pin 38
Sprawdź też ten czujnik prędkości.
W wózku masz dwie pompy, zasilającą zębatą i tłoczkową.
08 Sty 2019 20:21
08 Sty 2019 20:37
08 Sty 2019 23:49
20 Lut 2019 22:06
20 Lut 2019 22:14
20 Lut 2019 22:35
20 Lut 2019 22:42
21 Lut 2019 08:35