przez mechanior » 13 Paź 2013 23:50
wiesz co, wydaje mi się że KAMAL przestał prowadzić dyskusję bo zauważył że to nie ma sensu
ale ja jestem bardziej upierdliwy zwłaszcza jak widzę pewien schemat rozumowania
mimo twojej niezaprzeczalnej wiedzy o Zepkach tym razem nie popisałeś się i dalej brniesz w ślepy zaułek
to że KAMAL już nie odpowiada nie jest w tym przypadku przyznaniem ci racji a tylko odpuszczeniem dyskusji ze względów... hmmm...
ZWYKŁY filtr paliwa to pojęcie abstrakcyjne, ale nie będę się powtarzał
generalnie zgadzam się z KAMALEM i wiem że uznasz to za solidarność teoretyków, tylko weź pod uwagę jeden aspekt: MY MECHANICY zdecydowanie częściej brudzimy sobie ręce DOTYKAJĄC problemów a czasem próbując przywrócić do życia sprzęty po WASZYCH racjonalizacjach...
nie traktuj tego posta jako próby jakiejś obelgi czy zarzucania ci braku doświadczenia itp
po prostu w takim przypadku, gdy dostrzegam że błędnie interpretujesz to do czego próbuje cię ktoś przekonać to staram się reagować
widzę to w taki sposób: rozumujesz portfelem nie biorąc pod uwagę kryteriów założonych przez producenta maszyny, nie widzisz sensu w stosowaniu zalecanych materiałów bo nie widzisz różnicy w eksploatacji maszyny...
ale twoje argumenty przypominają mi działanie warsztatu mojego sąsiada: remont silnika Golfa - tuleje z rury kanalizacyjnej, pierścienie z drutu i zamiast uszczelek nieśmiertelny silikon, płytki do regulacji zaworów z cynkowanej blachy a filtr powietrza z papieru toaletowego...
to działa ale do czasu
producent maszyny zakłada pewne ZASADY jej eksploatacji, po to są certyfikaty jakości paliwa i parametry filtrów, udowadniając że ich nie respektujesz a mimo to maszyna działa nic nie osiągasz...
mechanior
Fachoperator
- Posty: 20878
- Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
- Miejscowość: Śląsk
- Pochwały: 868
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher