Witam Wszystkich.
Po zakupie maszyny trzeba ją odkrzaczyć po nieudolnych działaniach poprzedniego właściciela i w związku z tym, że to moja pierwsza tego typu maszyna mam kilka pytań do Was koledzy. Mam nadzieję, że udzielicie mi kilku wyjaśnień.
1. olej hydrauliczny jest mętny i chcę go wymienić. Ale poprzedni właściciel powiedział mi żebym tego nie robił bo mi to nic nie da, ponieważ zaraz będzie to samo Normalnie zatkało mnie. Powiedział mi że strzeliła mu uszczelka na wale obrotu i woda dostała się do hydrauliki. Chyba jej nie założył (jeśli rzeczywiście strzeliła), bo na samej górze jest założone denko po farbie 1 ltr i przyspawany "daszek" - chyba żeby denko nie spadło Sytuację przedstawia foto --->
Czy jeśli tam rzeczywiście nie ma uszczelnienia, to jest to możliwe żeby tamtędy dostała się woda do układu hydraulicznego?
2. w tym temacie (viewtopic.php?f=12&t=20476) wyczytałem, że woda może się dostać do przekładni listwowej, ale nie napisali którędy. Jest tam opisane, żeby spuścić wodę z olejem za pomocą śruby w denku przytrzymującym wał obrotu i nalać nowy olej. Ale przekładnia listwowa obrotu jest zasilana tą samą hydrauliką co siłowniki czy jest to osobny układ zamknięty? Bo jeśli nie jest to osobny układ, to mieli na myśli chyba uzupełnienie oleju do stanu przed spuszczeniem wody/oleju z listwy? I pytanie czy ta omawiana śruba do spuszczania to jest ta, której u mnie nie ma? - foto --->
Macie jakieś pomysły co z tym mogę zrobić?
Szkoda pompy żeby chodziła na takim mętnym oleju, a dodam że maszyna jest mocna - przynajmniej narazie.
Pozdrawiam
nivre