Te zawory nie powinny mieć żadnego wpływu na zjawisko występujące w temacie(no chyba, że są uszkodzone, żużyte lub źle ustawione). Wpina się te dodatkowe zawory, żeby odciążyć dane funkcje. Np. Główny zawór rozdzielacza jest ustawiony na 180 bar. Te zawory mogą pracować na ciśnieniu np. 160 bar i 120 bar. (Podnoszenie i opuszczanie) . W linii zasilania siłownika dla danej strony, wspawana jest rurka prowadząca do tego zaworu, w momencie jego otwarcia, nadmiar ciśnienia oleju kierowany jest na powrót do zbiornika.
Kolega
dawidk już wcześniej pisał, że zjawisko opadania ramienia maleje wtedy, kiedy motor ma wyższe obroty - czyli mamy większy przepływ oleju. Pisałem już wyżej, że problemem będzie odpowiednia wydajność pompy hydraulicznej. Nie zmierzyłeś przepływu oleju jakiego masz w rzeczywistości. To jest podstawowa rzecz w tym przypadku.
Autor postu otrzymał pochwałę