To odkręć korek spustowy w zbiorniku i zobaczysz jak samo paliwo będzie popie..... znaczy przemieszczać się
Ty pracę doktorską piszesz i zbierasz materiały? Bo ciągle o coś pytasz a nic nie robisz.
Chłodnica ma fabryczne nacięcia pod wtryski. Chociaż samą harmonijkę ludzie w tych okolicach masakrują. Chłodnicę musisz wyjąc podstawę chłodnice mocowaną na 3 śruby dwie na górze do alternator i jedna pod spodem do bloku też, bo nie wyciągniesz ostatniego wtryska. Do pomiaru kompresji chłodnicę musisz włożyć powrotem i zamocować ja na jedna śrubę inaczej z podstawy termostatu biedzi się ci leciał olej. Dla pompek możesz tez zrobić prosty test jak na moim filmie.
View My VideoJak widzisz tylko jeden wtrysk rozpyla i tak silnik zapala na 1 cylindrze potem na drugim a następnie na trzecim. Czwarty w ogóle nie pracuje, bo klient zgubił zaworek jak wymieniał sobie o-ring. To zrobiłem tylko dla ciebie, bo po pomiarze pirometrem wiedziałem, które pompki są sprawne.
Baryłki pod chłodnice masz po tym do wymiany no cyba że stary typ to wtedy tylko o-ringi. Podkładki pod wtryski nowe
Tu ci pokazałem pomiar samych pompek manometrem akurat to silnik 511 ale idea w twoim ta sam.
Autor postu otrzymał pochwałę
No wiesz co to ja tu zrywam ścięgna palców uderzając w klawiaturę a ty mi pochwała nie chcesz kliknąć? Tego to się po tobie nie spodziewałem Popraw to Następnym razem tego błędu nie zrobię
Klikaj tylko się nie tłumacz że ci lewy klawisz myszy wysiadł