peckiel
Fachoperator
Maszyna: Liebherr A904,Liebherr 576,JCB JS220LC
Firma: Roboty Ziemne i Drogowe
peckiel
Fachoperator
Maszyna: Liebherr A904,Liebherr 576,JCB JS220LC
Firma: Roboty Ziemne i Drogowe
peckiel
Fachoperator
Maszyna: Liebherr A904,Liebherr 576,JCB JS220LC
Firma: Roboty Ziemne i Drogowe
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
dawidk
Fachoperator
Maszyna: Kubota kx 36-2, JCB 2CX, Bobcat E14
Firma: "Zielony Zakątek"
TRANSKOP81
Fachoperator
Maszyna: zeppelin 19 ,case1288,MAN 8x8,tatra 815 ,HANOMAG 60E
Firma: ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE
peckiel
Fachoperator
Maszyna: Liebherr A904,Liebherr 576,JCB JS220LC
Firma: Roboty Ziemne i Drogowe
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
TRANSKOP81
Fachoperator
Maszyna: zeppelin 19 ,case1288,MAN 8x8,tatra 815 ,HANOMAG 60E
Firma: ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
TRANSKOP81
Fachoperator
Maszyna: zeppelin 19 ,case1288,MAN 8x8,tatra 815 ,HANOMAG 60E
Firma: ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE
TRANSKOP81 napisał(a):a wystarczyło natłuścić jedną stronę klejonej powierzchni
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
TRANSKOP81
Fachoperator
Maszyna: zeppelin 19 ,case1288,MAN 8x8,tatra 815 ,HANOMAG 60E
Firma: ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE
grzegorz200
Fachoperator
Maszyna: Bobcaty......:)
peckiel napisał(a):U mnie ciśnienie oleju na zimnym jest około 4 bar, ale jak się nagrzeje to nawet 1 nie ma. Już rozmawialiśmy z ojcem, że trzeba będzie remont robić, ale rozmawiałem z ludźmi którzy mają to u każdego tak samo jest. Po za tym, moc ma, dymi tyle ile musi, turbo słychać tak więc jak działa to nie ma sensu ruszać. Myślę, że jak na każdy ruski sprzęt przystało to wycieków nie zlikwidujesz dokładnie.
Mam filmiki na youtube jak spycham nim.
peckiel napisał(a):Dolej olej i jedź dalej. U mnie cieknie odkąd mam, czyli jakieś dwa lata. Tu nie ma cudów. Kolega z forum mi kiedyś powiedział, jak kupiłem swojego Stalina: cieknie olej? dolej i przejmuj się. Gorzej jak przestanie lecieć, to znaczy, że go nie ma.
Ze zwolnic też mi cieknie to poszedłem za radą i zrobiłem mieszaninę z oleju 80W90 i smaru ŁT 43. Mieszadło do wiertarki i pojechali. Smaruje i przestało lecieć.
No chyba, że dzieje się coś jeszcze po za wyciekiem to wtedy inna sprawa.
MELTECH
Młodszy operator
Maszyna: wszystkie gąsienicowe
Firma: FHU Dariusz Sarnicki
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
MELTECH napisał(a):peckiel napisał(a):Dolej olej i jedź dalej. U mnie cieknie odkąd mam, czyli jakieś dwa lata. Tu nie ma cudów. Kolega z forum mi kiedyś powiedział, jak kupiłem swojego Stalina: cieknie olej? dolej i przejmuj się. Gorzej jak przestanie lecieć, to znaczy, że go nie ma.
Ze zwolnic też mi cieknie to poszedłem za radą i zrobiłem mieszaninę z oleju 80W90 i smaru ŁT 43. Mieszadło do wiertarki i pojechali. Smaruje i przestało lecieć.
No chyba, że dzieje się coś jeszcze po za wyciekiem to wtedy inna sprawa.
ta rada będzie kosztować tyle ile waży staliniec 14 t x 1,00zł./na złomie/
jeżeli cieknie to należy wymienić element uszkodzony a nie pchać smar do środka
jeżeli cieknie od środka koła napędowego to labirynt duży
jeżeli cieknie na zewnątrz to labirynt mały
i tyle w temacie uszczelnienia
pozdrawiam
darek
peckiel
Fachoperator
Maszyna: Liebherr A904,Liebherr 576,JCB JS220LC
Firma: Roboty Ziemne i Drogowe
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości