wibako

Deutz f3l

Moderator: mechanior

Deutz f3l

Postprzez malinamalina13 » 12 Sie 2016 21:34

No jest jest , przyjrzałem się jej dokładnie i jest okopcona na 1/3 obwodu .......

malinamalina13
Fizol

  • Posty: 21
  • Rejestracja: 13 Mar 2016 16:39

Maszyna: Flottair 648

Firma: Auto Handel MONIKA


Reklama

simmet

Deutz f3l

Postprzez zeppelin zm 15 » 12 Sie 2016 22:30

No i tam leży wina. Tym miejscem wyrzucała spaliny a gdzie była szczelna to kolor był pewnie dosyć jasny. :piwo:
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy w błocie z świnią.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Wszystkie

Firma: Wspaniała


Deutz f3l

Postprzez Kamal » 13 Sie 2016 00:55

Uszczelka nie pęka w tym silniku. Widać tylko opopcenie.

Awatar użytkownika
Kamal
Fachoperator

Maszyna: Atlas 65 x5


Deutz f3l

Postprzez zeppelin zm 15 » 17 Wrz 2016 20:24

I jak udało się ?
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy w błocie z świnią.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Wszystkie

Firma: Wspaniała


Deutz f3l

Postprzez malinamalina13 » 17 Wrz 2016 21:38

Udało się , chodzi . Przy okazji okazało się że rozsypał się wentylator chłodzący silnik . Cena kosmos , po poszukiwaniach okazało się że wentylator od wladimirca mantakie same wymiary , koszt kilkanaście zł. Wykroczenie tulejki , spasowanie i chodzi . Dziękuję wszystkim za rady , są naprawdę istotne .

malinamalina13
Fizol

  • Posty: 21
  • Rejestracja: 13 Mar 2016 16:39

Maszyna: Flottair 648

Firma: Auto Handel MONIKA


Deutz f3l

Postprzez zeppelin zm 15 » 17 Wrz 2016 22:24

Planowałeś głowice? Jaką grubość uszczelki miałeś ? A w komplecie jest jeszcze jedna uszczelka taka cieniutka , wiesz w które miejsce przychodzi?
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy w błocie z świnią.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Wszystkie

Firma: Wspaniała


Deutz f3l

Postprzez malinamalina13 » 17 Wrz 2016 22:33

nie planowałem , bo w zasadzie nie jest to możliwe poniewaz uszczelka wchodzi w zagłębienie i nie zabardzo jest jak to zrobić . Dotarłem ją jedynie na pastę do docierania zaworów . Ta cienka uszczelka to jest pod cylinder z tego co wiem . Uszczelkę dałem 1.4 choć stara była 1.2 . Tak wymyśliłem ..... / możecie ganić / przy okazji oczywiście nowe śruby głowic , regulacja zaworów ( chodzi dużo ciszej ) i wymiana jednej osłony laski zaworów / uszkodziłem ją sam / . W zasadzie więcej rozbierania osłon itd niż samej roboty przy uszczelkach . Wymieniłem wszystkie trzy . Pod kolektorami uszczelki zostały stare . Byłem pod wrażeniem że wszystkie śruby tak ładnie się odkręciły / i żadna nie została :D / . Nie jestem specjalistą od takich rzeczy ale jak masz jakieś pytania a ja będę znał odpowiedź to chętnie pomogę . Mi też pomagają ludzie z forum .

malinamalina13
Fizol

  • Posty: 21
  • Rejestracja: 13 Mar 2016 16:39

Maszyna: Flottair 648

Firma: Auto Handel MONIKA


Deutz f3l

Postprzez zeppelin zm 15 » 18 Wrz 2016 01:17

Wszystkie trzy? Pod trzema glowicami? Da się głowice wyrównać ale to musi być dobry fachowiec i który posiada frezarkę. Mi też wydmuchała uszczelke (tak sam silnik tylko 5 tłoków i pracuje w koparce). Musiałem dać do wyrównania głowice bo była tak wyklepana że był próg. Czyli ta cieniutka uszczelka w zasadzie nie była potrzebna?.
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy w błocie z świnią.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Wszystkie

Firma: Wspaniała


Deutz f3l

Postprzez malinamalina13 » 18 Wrz 2016 08:42

Wymieniłem pod każdą głowica , na początku był plan wymiany tylko pod jedną ale tak : uszczelki tanie , rozbieranie osłon i tak trzeba zrobić więc postanowiłem wymienić wszystkie . Tej cienkiej też nie używałem . Co do planowania to pewnie da się to zrobić ale nie było takiej potrzeby więc nie szukałem fachowca .

malinamalina13
Fizol

  • Posty: 21
  • Rejestracja: 13 Mar 2016 16:39

Maszyna: Flottair 648

Firma: Auto Handel MONIKA


Deutz f3l

Postprzez zeppelin zm 15 » 18 Wrz 2016 08:51

No tak jak głowice były ok to po co ruszać :D . A na następnych dwóch tłokach po rozebraniu było widać na uszczelkach ślady nieszczelności?
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy w błocie z świnią.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Wszystkie

Firma: Wspaniała


Deutz f3l

Postprzez malinamalina13 » 18 Wrz 2016 16:15

Nie , pozostałe były ok. Ale za jednym zamachem zrobiłem na nowych śrubach i tyle .

malinamalina13
Fizol

  • Posty: 21
  • Rejestracja: 13 Mar 2016 16:39

Maszyna: Flottair 648

Firma: Auto Handel MONIKA


Poprzednia Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej