przez bartifeeli » 02 Gru 2016 23:37
Zamiast dmuchać w bak wymień filtr paliwa i zrób kroplówkę - wykluczysz główną pompę paliwa. Kroplówka to nic innego jak zasilenie pompy bezpośrednio z zewnętrznego zbiornika i odpalenie silnika. Najlepiej czyściutką w miarę przeźroczystą bańkę (najlepiej duża butelka PET), z paliwem kładziesz powyżej pompy i podpinasz sie bezpośrednio przed pompę. Jeżeli zagada, to przesuwasz się coraz dalej w stronę zbiornika z podłaczeniem. Powrót też warto wrzucić do tej bańki i najlepiej wszystkie wężyki przeźroczyste a na zasilającym załóż filterek taki z malucha za 5zł.
Pamiętaj też, że pompka ręczna działa tylko jak się odpowiednio wał ustawi. Jak nie ma oporu, to musisz "cyknąć" rozrusznikiem, żeby wał zmienił położenie. Jeżeli dobrze się ustawi i dźwigienka ma opór pompując paliwo, to powinieneś wyraźnie słyszeć jak paliwo wraca do zbiornika (chyba, że masz zalane pod korek).
JCB w maszynach, to jak BMW w samochodach