Moderator: peckiel
mario26011
Młodszy operator
Maszyna: Cat 432f2
Firma: Inko
mario26011
Młodszy operator
Maszyna: Cat 432f2
Firma: Inko
MARIO/MECALAC
Fachoperator
Maszyna: MECALAC 12 MXT
Firma: OL-KOP
mario26011
Młodszy operator
Maszyna: Cat 432f2
Firma: Inko
Nazar
Młodszy operator
gabi1983
Młodszy operator
Maszyna: Cat428d
Firma: P.S.
Nazar napisał(a):Trochę mnie dziwi, że udało Ci się znaleźć nowe maszyny z rocznika 2015. To po pierwsze, po drugie - w nowych 3CX, jak i 432 jest AdBlue - dlatego upewnij się co do tego rocznika.
Odnośnie maszyn - w 3CX dżoje masz zintegrowane z fotelami - a to nie każdemu pasuje - podobno zdarzały się przypadki wyłamania przy wychodzeniu z kabiny.
Co do Cata - duży plus na przełącznik zmiany kierunku jazdy w joysticku.
O części bym się nie martwił - w obu przypadkach.
Dlatego jeśli chodzi o wybór - decydują niuanse - popracuj chwilę każdą z maszyn - myślę, że u dilerów jest taka możliwość?
mario26011
Młodszy operator
Maszyna: Cat 432f2
Firma: Inko
gabi1983 napisał(a):Ja szczerze to unikał bym ad blue to na pewno i więcej tych dodatkowych rzeczy tym gorzej i o kosztach nie wspomnę .
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Piotr mc 85 napisał(a):Dużo gorzej ma się sprawa z DPF, szczególnie w maszynach budowlanych typu ładowarki, k-ł i inne, gdzie co chwila jest zmiana obrotów i obciążenie silnika. Krótko mówiąc - szybko się zapycha. Każde czyszczenie, czyli wypalanie to dodatkowe litry paliwa i to nie mało, a to już kosztuje zauważalnie.
rudesmen
Fachoperator
gabi1983
Młodszy operator
Maszyna: Cat428d
Firma: P.S.
MARIO/MECALAC
Fachoperator
Maszyna: MECALAC 12 MXT
Firma: OL-KOP
dawidg2
Fachoperator
Maszyna: JCB, Schaeff
Firma: Szukam
MARIO/MECALAC
Fachoperator
Maszyna: MECALAC 12 MXT
Firma: OL-KOP
dawidg2
Fachoperator
Maszyna: JCB, Schaeff
Firma: Szukam
Nazar
Młodszy operator
rudesmen napisał(a):Ale kiedy k-ł kopie tyłem to ma ustawione obroty i wtedy chyba był by dobry moment na wypalanie.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Nazar napisał(a):Panowie - jeśli chodzi o maszyny nowe - temat jakby trochę nieaktualny - i w JCB i w CAT jest tylko układ AdBlue. Nie wiem, jak w JCB ale w Catach zbiornik Adblue to 19 litrów i z tego, co słyszałem starcza na 2 - 3 pełne tankowania paliwa (zbiornik paliwa to bodajże 160l) - łatwo więc sobie policzyć jakie to koszty - inna sprawa, że zużycie paliwa faktycznie jest sporo niższe niże w starszych maszynach - oczywiście mówię tutaj o średnim.
Pozdrawiam
mario26011
Młodszy operator
Maszyna: Cat 432f2
Firma: Inko
mario26011
Młodszy operator
Maszyna: Cat 432f2
Firma: Inko
zeppelin zm 15
Fachoperator
Maszyna: Wszystkie
Firma: Wspaniała
mario26011
Młodszy operator
Maszyna: Cat 432f2
Firma: Inko
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości